Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har en kjæreste som i det siste har kommet bare fortere og fortere når vi har sex. Han blir så utrolig skuffa pga det. Jeg prøver å si til han at det kan hende det er en periode han går gjennom, og at det blir bedre etterhvert. Men han nekter å høre og føler seg helt bånn i bøtta.. Vil virkelig ikke at han skal føle det er noe skam, for er så glad i han. Og vet at gutter kan ha perioder hvor de kommer fortere enn andre ganger. Men samtidig er det jo litt trist for meg og at han har kommet ganske fort i det siste, men er ikke sånn at jeg slutter å ville ha sex med han eller føler det ikke er noe vits. Syns det er godt å ha sex uten å mtte komme selv.. Lurte på om dere hadde noen gode råd for hva man kan gjøre for å holde ut lengre under sex og hva jeg kan si til han for at han ikke skal føle seg så dårlig som han gjør.. Er virkelig glad i han..! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Få han til å bruke gummi og kanskje en liten dråpe Emla-krem på snabben. Bør hjelpe. Bare ikke bruk for mye. Da merker han ingenting... har jeg hørt. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Også er det jo disse metodene som går ut på å stoppe knullingen rett før man kommer, for å så begynne igjen litt senere. Dette sies å trene opp utholdenheten Edit: Også kan han runke før dere har sex. Endret 4. august 2009 av Pille_ Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Be han tenke på ting som er HELT TURN OFF under akten. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Og risikere at lillemann plutselig blir liten igjen? Trening/fysisk aktivitet har fått meg til å holde lenger enkelte ganger. Har hvertfall virket sånn. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ta en "napp" før dere begynner en akt, man skal såvidt jeg har LEST (ikke prøvd bare for å understrekke det ) holde ut lenger da. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Aller først så vil jeg si at jeg ikke er verken lege eller sexolog, men man har da lest en del om emnet i løpet av sine år på banen. Man trenger ikke pikk for å tilfredsstille en jente heller. Det er jo fint mulig for ham å tilfredsstille deg selv om han kommer "for fort". Det virker som at du har en avslappet holdning til dette og det er jo kjempeflott! Det er i alle fall viktig at du ikke klandrer ham for dette, noe du sier at du ikke gjør. Ellers så er det jo kommet noen tips her som er virkelig gode. Dette er jo et veldig vanlig problem hos gutter og menn i alle aldre. Hvis han tidligere har holdt lenger, så kan det være veldig mange årsaker til at han nå plutselig kommer fortere. Du sier ikke noe om hvor lenge dere har vært sammen, men en årsak, hvis dere er relativt ferske sammen, så kan han nå ha kommet over "spenningen med en ny partner" og derfor slapper av mer og av den grunn kommer lettere. En annen vanlig årsak er at han er stresset, enten med for mye jobbing eller rett og slett er psykisk stresset av at han har mange baller i luften. Det som også er jævlig dumt i denne sammenhengen er at problemet bare forsterkes av at han ser på det som et problem. Vi mennesker er merkelige sånn, psyken vår påvirker oss fysisk. Så ved at han tenker på problemet så vil det gjerne føre til at han bare kommer fortere. Det er mange teknikker som er anbefalt som "behandling" av slike problemer. Et alternativ er at han får komme først, uten penetrering, for deretter å fortsette med penetrering når han er klar igjen. Dette vil gjøre at han får utløp for den første satsen og oftest vil det gjøre at han holder lengre, the second time around. Det beste er selvsagt at du hjelper ham med denne første avkjøringen, fordi det har en veldig psykisk påvirkning at partneren "ofrer" seg for ham. Det kan føre til at han klarer å slappe mer av og slippe tanken på at han må tilfredsstille deg - da det ofte er problemet. De fleste gutter er opptatt av at dama deres skal komme, de er oftest sykelig opptatt av at jenta skal få orgasme. I iveren og tankene om at "jeg må ikke komme, jeg må ikke komme" så er det stikk motsatt som skjer. Ved at jenta da ofrer seg og gir, uten å få - så kan det hjelpe på å få fjernet denne tanken. Det er selvsagt ingen vidunderkur, men det kan hjelpe. Så ved at gutten får komme, enten ved oralsex eller hvordan man nå velger å løse det, før selve penetreringen - så er det altså to faktorer som spiller inn, den psykiske med at han slipper å prestere og ikke minst den fysiske som setter ned følsomheten og "presset". Det er heller ikke noen "over natta"-kur. Er man først kommet inn i en slik dal, så kan det ta tid å klatre opp fra den igjen. Selvsagt er det kjipt for deg å ikke få like stort utbytte av sexen akkurat nå, men det virker som at du støtter kjæresten din og ikke tar det så tungt - så jeg tror nok at dere kommer dere gjennom dette på en fin måte jeg. Det er selvsagt heller ikke noe i veien for at han tilfredsstiller deg før penetrering, er det vel? Det finnes mye bra i både leketøy og andre kroppsdeler - enn akkurat det gutta har mellom beina ... sies det. (pun intended) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Få han til å bruke gummi og kanskje en liten dråpe Emla-krem på snabben. Bør hjelpe. Bare ikke bruk for mye. Da merker han ingenting... har jeg hørt. Emla? Hva slags krem er det? Ha sex oftere! Vi har sex ganske ofte, men han er i militæret, så må på en måte "starte på scratch" hver gang han kommer hjem... Også er det jo disse metodene som går ut på å stoppe knullingen rett før man kommer, for å så begynne igjen litt senere. Dette sies å trene opp utholdenheten Edit: Også kan han runke før dere har sex. Ja, har prøvd det en del...men tar jo ikke så lang tid før han er på nippet til å komme igjen.. Men kanskje det funker i det lange løp Og risikere at lillemann plutselig blir liten igjen?Trening/fysisk aktivitet har fått meg til å holde lenger enkelte ganger. Har hvertfall virket sånn. Hmm...han trener jo en del i militæret da..men vet jo ikke helt hva han trener, tror det er mest styrke.. Be han tenke på ting som er HELT TURN OFF under akten. Hehe...har bedt han gjøre det, men han sier han vil nyte det og heller tenke på meg og hvor godt det er...skjønner jo den.. Hmm.. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kan anbefale å prøve å bruke glidemiddel. Ta på "litt for mye". Det hjelper for meg i alle fall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Aller først så vil jeg si at jeg ikke er verken lege eller sexolog, men man har da lest en del om emnet i løpet av sine år på banen. Man trenger ikke pikk for å tilfredsstille en jente heller. Det er jo fint mulig for ham å tilfredsstille deg selv om han kommer "for fort". Det virker som at du har en avslappet holdning til dette og det er jo kjempeflott! Det er i alle fall viktig at du ikke klandrer ham for dette, noe du sier at du ikke gjør. Ellers så er det jo kommet noen tips her som er virkelig gode. Dette er jo et veldig vanlig problem hos gutter og menn i alle aldre. Hvis han tidligere har holdt lenger, så kan det være veldig mange årsaker til at han nå plutselig kommer fortere. Du sier ikke noe om hvor lenge dere har vært sammen, men en årsak, hvis dere er relativt ferske sammen, så kan han nå ha kommet over "spenningen med en ny partner" og derfor slapper av mer og av den grunn kommer lettere. En annen vanlig årsak er at han er stresset, enten med for mye jobbing eller rett og slett er psykisk stresset av at han har mange baller i luften. Det som også er jævlig dumt i denne sammenhengen er at problemet bare forsterkes av at han ser på det som et problem. Vi mennesker er merkelige sånn, psyken vår påvirker oss fysisk. Så ved at han tenker på problemet så vil det gjerne føre til at han bare kommer fortere. Det er mange teknikker som er anbefalt som "behandling" av slike problemer. Et alternativ er at han får komme først, uten penetrering, for deretter å fortsette med penetrering når han er klar igjen. Dette vil gjøre at han får utløp for den første satsen og oftest vil det gjøre at han holder lengre, the second time around. Det beste er selvsagt at du hjelper ham med denne første avkjøringen, fordi det har en veldig psykisk påvirkning at partneren "ofrer" seg for ham. Det kan føre til at han klarer å slappe mer av og slippe tanken på at han må tilfredsstille deg - da det ofte er problemet. De fleste gutter er opptatt av at dama deres skal komme, de er oftest sykelig opptatt av at jenta skal få orgasme. I iveren og tankene om at "jeg må ikke komme, jeg må ikke komme" så er det stikk motsatt som skjer. Ved at jenta da ofrer seg og gir, uten å få - så kan det hjelpe på å få fjernet denne tanken. Det er selvsagt ingen vidunderkur, men det kan hjelpe. Så ved at gutten får komme, enten ved oralsex eller hvordan man nå velger å løse det, før selve penetreringen - så er det altså to faktorer som spiller inn, den psykiske med at han slipper å prestere og ikke minst den fysiske som setter ned følsomheten og "presset". Det er heller ikke noen "over natta"-kur. Er man først kommet inn i en slik dal, så kan det ta tid å klatre opp fra den igjen. Selvsagt er det kjipt for deg å ikke få like stort utbytte av sexen akkurat nå, men det virker som at du støtter kjæresten din og ikke tar det så tungt - så jeg tror nok at dere kommer dere gjennom dette på en fin måte jeg. Det er selvsagt heller ikke noe i veien for at han tilfredsstiller deg før penetrering, er det vel? Det finnes mye bra i både leketøy og andre kroppsdeler - enn akkurat det gutta har mellom beina ... sies det. (pun intended) Nei det er sant Ja..vet han ikke styrer det, så klandrer han heller ikke. Jeg har sagt jeg virkelig ikke behøver å komme under sex, noen ganger kan sexen til og med være så god at jeg ikke klarer og ikke vil komme.. Men dette slår han seg ikke til ro med..desverre. Føler han må tilfredstille meg og føler seg "ubrukelig" når han kommer for fort og ikke får det til. Vi har vært sammen i offisielt snart 2 mnd, men har oppført oss som kjærester i over et halvt år ca.. Tror han har kommet over den "spenningen" for en god stund siden.. Er, og har alltid vært, veldig åpne med hverandre ang. alt, også sex. Og han har holdt mye lengre før (ca. 1 1/2 time).. Men kan veldig godt stemme at han har mange tanker i hodet for tiden..er en del som skjer rundt han og i tillegg har jeg flyttet fra oslo til Trondheim, så kan jo hende det stresser han litt og.. Ja, har prøvd å si til han at han ikke behøver å tenke på det..at det kanskje vil bli lettere da. For jeg nyter jo sexen uansett.. Ja, det har vi gjort noen ganger..og han holder, som oftest, lengre da.. Men det som blir problemet da er at det tar en tid før han blir klar igjen, og jeg har veldig vanskelig for å "holde meg kåt" på den tiden.. Ja, vet gutter/menn kan komme i slike faser, så blir lettere da. Men hovedproblemet for meg er at han føler at han dermed er dårlig i senga, siden han kommer så fort.. Og da blir sexen dårligere..på en måte..selv om den er god. Men jeg vil jo ikke at han skal sitte med tanker om at han ikke er god nok for meg, for det er han i massevis.. Vil at han skal kunen nyte det like mye som jeg gjør uten å være så nervøs for å komme, og etterpå føle seg så dårlig.. Det finnes mange gode leketøy ja Foreslo dette senest i går, som et tilbud..hvis han ville tilfredstille meg etter at han var kommet, men det ble ikke noe av..uten at jeg husker hvorfor. Men tingen er med meg at etter at jeg har kommer holder jeg meg på en måte ikke kåt så lenge..så derfor blir det litt dumt om han skal tilfredstille meg før vi han sex.. Om du skjønner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kan anbefale å prøve å bruke glidemiddel. Ta på "litt for mye". Det hjelper for meg i alle fall Å? Hvordan hjelper det? *nysgjerrig* Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det blir ikke like mye friksjon når man bruker mye glid. Så da mister man litt av følsomheten, tror jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Emla? Hva slags krem er det?Emla er en bedøvende krem du får kjøpt på apoteket uten resept. Den brukes ofte på barn som er redd for sprøytestikk osv for at de ikke skal merke stikket. Men det finnes alternative bruksområder for det meste hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det blir ikke like mye friksjon når man bruker mye glid. Så da mister man litt av følsomheten, tror jeg Hmm.. kanskje jeg skal foreslå det.. Takk for hjelpen Emla? Hva slags krem er det?Emla er en bedøvende krem du får kjøpt på apoteket uten resept. Den brukes ofte på barn som er redd for sprøytestikk osv for at de ikke skal merke stikket. Men det finnes alternative bruksområder for det meste hehe. Hoho, hørtes nesten skummelt ut. Men du er sikker på at det ikke skader eller svir? (a) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Få han til å bruke gummi og kanskje en liten dråpe Emla-krem på snabben. Bør hjelpe. Bare ikke bruk for mye. Da merker han ingenting... har jeg hørt. Prøvde å foreslå dette....han virket åpen for det først, men så trakk han seg.. Sa han følte seg så elendig om han måtte bruke det for å kunne ha sex lengre.. Skjønner tankegangen hans, men jeg må jo bruke spytt eller glidemiddel for å kunne ha sex..og må stimulere meg selv på klitoris for å kunne oppnå orgasme.. Så jeg må jo og ha hjelpemidler for å kunne ha sex og for å kunne få orgasme... Prøvde også å forklare han det..men det hjalp ikke. Og nå føler jeg meg så utrolig råtten! Føler jeg har såret han skikkelig...gjør så vondt. Ville jo bare hjelpe han, sånn at han ikke skulle føle seg så "ubrukelig" (sitat fra han) som han gjør etter sex.. Jeg vil jo at sex skal være noe godt, noe herlig som vi deler.. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Da er han kanskje ikke åpen for å bytte gummimerke heller? Durex lager en kondom som heter 'performa', den er satt inn med noe lokalbedøvende greier for at han skal holde lenger. Det er bedre testa og tryggere til det formålet enn den andre kremen. Har prøvd den et par ganger og den funker, eller så bare tror jeg at den funker, noe som går for det samme. Få han til å godta at det er en nødløsning til han dimmer og dere kan holde på som kaniner hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå