Gjest Guest_anon_* Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Når jeg møter nye folk, hva kan jeg snakke om? Ikke bare 2min, men litt mer. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Noe dere har til felles Lenke til kommentar
hilip Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Når jeg møter nye folk, hva kan jeg snakke om? Ikke bare 2min, men litt mer. været??? nyhetene?? det tar vel litt mer enn 2 min?? Endret 4. august 2009 av hilip Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ungene deres. Folk elsker å snakke om ungene sine. Lenke til kommentar
Gjest Guest_anon_* Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 De fleste 17åringer har ikke unger.. Men jeg hater når jeg går tom for ideer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ikke ETT sted nevnte du at du var 17. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Fortell en historie eller en hendelse som vil være interessant for personen funker fjell på fest ihvertfall. Folk elsker å bli underholdt. Ofc med mye inlevelse og bruk hendene dine! Eller så kan du slenge en kommentar til musikken eller noe annet. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hater selv å være i situasjoner med folk, uten å ha noe å snakke om. Musikk, som nevnt, er et fint tema, har man samme musikksmak, kan man holde en samtale i flere timer. Jeg liker ikke snakke om fremtidsplaner, hva jeg gjør og lignende, selv om det kanskje er litt spennende. Synes det blir for standard og uinteressant. Litt som å snakke om hvordan været er i dag. Om du er like interessert i data som snittet her på forumet, kan det være et tema, selv om de ikke bruker det så mye. Fortell litt hva som er nytt på markedet, hvorfor folk bør bruke f.eks Gmail framfor Hotmail, osv. Altså ting som angår de fleste, men som de ikke tenker så mye over. Men vær litt var for hint om at "dette er totalt uinteressant" - ikke bli for overentusiastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå