Gå til innhold

Guitar Hero 5 - Diskusjonstråd

Osturn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer egentlig å ikke kjøpe dette spillet.

Spillet ser jo bra ut, men er alt for mange låter som ikke ser artige ut å spille. På Guitar Hero 3 var jo 90% av sangene konge å spille, men dette ser ikke så bra ut. Værtfall for meg som liker vanskelige sanger.

Jeg har brukt en god del tid på Guitar Hero siden det ble lansert, så god har jeg også blitt, og da trenger jeg ikke 60 sanger på ett spill jeg får FC på ved å spille den 1-2 ganger :hm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er gamle gitarer kompatible med nye GH5? For eksempel gitaren til GH3?

Jeg har GH2, World Tour, GH: Metallica og GH5, og jeg hadde GH3 før den gamle xbox360'en kræsja. GH3-gitaren var bare dritt siden den røde knappen sjelden fungerte, så jeg bruker fortsatt gitaren fra GH2. ;)

Jeg leste et sted at man kan få de fleste sangene fra World Tour i GH5? Er dette tilfelle, og i såfall hvordan? Eller er det bare DLCen fra World Tour de mener?

Lenke til kommentar
Er gamle gitarer kompatible med nye GH5? For eksempel gitaren til GH3?

Jeg har GH2, World Tour, GH: Metallica og GH5, og jeg hadde GH3 før den gamle xbox360'en kræsja. GH3-gitaren var bare dritt siden den røde knappen sjelden fungerte, så jeg bruker fortsatt gitaren fra GH2. ;)

Jeg leste et sted at man kan få de fleste sangene fra World Tour i GH5? Er dette tilfelle, og i såfall hvordan? Eller er det bare DLCen fra World Tour de mener?

Da har du hørt riktig, men tror du mått betale litt får å få overført....

Lenke til kommentar

Det er ikke så farlig. Men hvordan gjør jeg det? Finner ingenting på Live eller i selve spillet?

Edit: Fant denne...

In Guitar Hero 5 and Band Hero, we will introduce technology to allow this to happen. You will be able to import some disc-based songs from Guitar Hero World Tour and select other games for a nominal re-licensing fee. Activision is working with music companies and artists to secure as much disc-based music as possible for inclusion in this program - so stay tuned!

Tydeligvis går det ikke ennå, men de jobber med saken. Jaja...

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
GH5 har nok også sine stunder, men man må spille gjennom mye drit for å komme dit. Jeg er ikke akkurat imponert over låtvalget så langt, så jeg tviler på at jeg kommer til å kjøpe dette.

Men du trenger jo ikke "komme dit". Alle sangene er låst opp fra starten av, og man kan fint runde career med bare 1/3 av sangene fullført.

(Vet at Crows innlegg er gammelt)

Lenke til kommentar
Er nesten gjennom karrieren (spiller på Hard og tar samtlinge sanger), så ja, det er nok litt gammelt. :p

Var ikke imponert over låtvalget i starten, men mange av sangene er faktisk ikke så verst å spille likevel.

Er enig der, forventet ikke at det skulle være så bra sanger, men der ble jeg litt overrasket ;)

Lenke til kommentar

Ganske lite utfordrende GH rett og slett. Fikk 1000G hos en kompis iløpet av første uka på hans gamertag. Kan spille mesteparten av spillet på easy og medium å da få alle achivementes. Tåpelig spør du meg, siden GH skal være litt vanskeligere. I tilegg var GH5 ekklere enn selv World Tour.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...