hilip Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 hei som tittelen sier er mac'en min blitt veldig treig og den blir veldig fort varm, er det noe jeg kan gjøre for at den skal bli fortere og ikke så varm, uten å skru den fra hverandre?? og et lite ekstra spørsmål: jeg trenger mere plass til å kunne spille bør jeg kjøpe en ekstern hardisk? eller hva? -mvh filip Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det er vanskelig å hjelpe når vi ikke vet noe mer enn at du har en mac og at den er varm og treg. Hvilken mac har du? Er det tid eller bruk som gjør den varm? Hvordan blir den treg? Er det en spesiell del av maskinen som blir varm? F.eks der hvor hardisken ligger? Uten å vite for mye om problemet ditt, kan ha ødelagt kjøling (stoppet vifte, hindret luftvei osv.), i hvilket tilfelle du bør oppsøke en servicebutikk for umiddelbar reprasjon for å hindre skade til maskinen pga. overoppheting. En ekstern harddisk kan la deg flytte andre filer som tar opp plass, som film og musikk for å gi plass for spill, men jeg vil ikke la spillet ligge på en ekstern harddisk og spille av den for prestasjonsmessige grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå