Lange Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Lurer litt på hvordan jeg skal sette opp viftene mine. Har hatt PC'n i over 1 år nå. Den har alltid vært litt for varm, og bestemte meg plutselig i dag for å åpne den å skjekke viftene. Ved første øyekast vil jeg gjette på at CPU vifta er feil vei. Burde jeg snu den? Og sidevifta, skal den blåse inn eller suge ut i mitt tilfelle? Andre ting jeg bør gjøre? edit: Jeg har 8800gts grafikk kort. Jeg antar at viften på den suger inn luft. Endret 4. august 2009 av Lange Lenke til kommentar
Lange Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Nei vel. Satt sidevifta så den blåser inn, det hjalp litt. Gadd ikke snu CPU vifta ettersom det er mer bry enn det er verdt. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har noe av det samme spørsmålet. Blåser viftene ut der logoen på viften er? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ja, når du ser på logoen bles lufta mot deg. Eg har sett enkelte vifter med logo på begge sider (Xigmatek), då er det den sida der ledningane går mot motoren (midten) som bles mot deg. OffT: "A fan is the worst buy you do. Either it sucks, or it blows." Lenke til kommentar
Lange Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Trodde dette var noe folk kunne jeg? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det beste hadde nok vært å snu cpu vifta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå