Thomas :-) Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hovedkort bra? :-? http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...VarerSokRes.asp jeg kun å kjøpe det? :wink: Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Du har jo ett bedre hk, såååå :o Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det er basert på KT400 )mens det du har er basert på nforce2). Så valget er helt klart at det ikke er så alt for smart å gå for dette. Finn heller et som er basert på nforce2... Lenke til kommentar
formann Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det kortet du har nå er bedre. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Å for all del ikke kjøp nytt HK Bruk penga på noe annet.. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Leter du etter et Pentium eller AMD kort? Fra den andre tråden din, og innlegget jeg tror er ditt i bruktmarkede kan det virke som om det er et intel HK du leter etter. Det vil jeg fraråde deg når du nå har et så bra oppset som du har. Det du heller gjør er å få et nytt Abit Nf7-S fra Flexi-data, du har 2 års garanti. Om du bare vil ha nytt AMD hk så gjør du det samme, altså ber om et nytt Abit HK. Og om du ikke vil ha det kortet igjenn, så velger du _ikke_ et kort basert på VIA kt 400, da det er mye dårligere en Nforce2. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Halla, ser du rir igjen. Skal du bruke kortet selv eller ville du bare oppgradere? skal du bare oppgradere kan du jo prøve deg på vannkjøling og slikt i stedetfor, men pass på for vannlekasjer og lignende Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Ok jeg skal prøve spurde Flexi-data.no om kan bytte samme hovedkort :-? har dere problemer med NF7-S 1,2 ? jeg har ikke gjor i hovedkort og har ikke hopper på hovedkort :-? Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Ok jeg skal prøve spurde Flexi-data.no om kan bytte samme hovedkort :-? har dere problemer med NF7-S 1,2 ? jeg har ikke gjor i hovedkort og har ikke hopper på hovedkort :-? Ikke "gjor" & "hopper"?? Presisèr er du grei... Har ikke et eneste problem med NF7-S her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå