FreezedOil Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) I dag rett etter jeg hadde våknet skulle jeg høre på musikk men da fant jeg ut at det ene øret skurrer skikkelig... jeg trodde det var ørepluggene så jeg tok heller på et headset de skurret fortsatt, jeg tok å satte headsetet i pcen og fant ut at ingenting var galt med det jeg har hatt ipoden i litt over 6 måneder tror jeg og har forsatt garanti, så jeg gikk ned på euronics og spurte om hjelp... han sa at jeg skulle prøve og trykke "restore" i Itunes... det gjorde vondt værre, det stod at jeg ikke kunne restore ferdig fordi noen av filene til ipod'en var i bruk... jeg trodde disse filene vr musikken så jeg slettet alt musikk fra itunes og sync.. det stod at sync var ferdig men... når jeg ser på ipoden er alle sangene der, jeg prøvde og spille av en sang, det gikk til helvete hele ipod klikka og skjermen ble hvit når jeg fikser det kommer apple merket.. vis jeg trykker på noe da blir den hvit igjen... nå kan man kalle den ipoden ødelagt , men nå lurer jeg på: hvilkene filer som var i bruk og hva kan jeg gjøre for å fiksa ipoden min uten å bruke garantien.... all hjelp er nyttig... på forhånd takk ---------------- Nytt Problem: Jeg tok restore på en annen pc.. dette funket nå kan jeg bla gjennom ting men vær gang jeg plugger inn ørepropper så klikker ipod'en... hvorfor? Endret 4. august 2009 av FreezedOil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå