oXygEn Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg lurer på hva som blir lagret når man tar sikkerhetskopi av nokia 3650 med nokia pc suite. Og når man skal restore, og krysser av for å restore documents, blir alle sms meldinger gjenopprettet da? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Tror den tar en full kopi av alle filer på mobilen (den tar hele MMC kortet også). Documents = mail, SMS, MMS, til og med e-postkasse oppsett o.l. Så ta full backup og restore documents og contacts er den ultimate løsningen hvis du vil formatere mobilen. Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Okay. Da er jo det greit, men nå finner jeg ikke ut hvordan jeg formaterer mobilen Hvordan gjør jeg det? Har prøvd å gjenopprette fabrikksinnstillinger, men det var jo ikke formatering akkurat.. Lenke til kommentar
christt Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 skriv format c: og send til 1999 Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 skriv format c: og send til 1999 sikker på detta? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Tast inn *#7370# Jeg har brukt et program som heter System Tools når jeg har formatert. Jeg tar ikke ansvar for eventuelle feil som skulle skje under formatering! Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Ok, takker! Lastet ned system tools, og får advarselen "ALL data will be deleted". Vil dette si som på en PC, der ALT blir borte fra harddisken, eller vil telefonen bare bli som da jeg fikk den? Det er jo tross alt et OS lagt inn på den.. Lenke til kommentar
soft Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Der lurte jeg også første gangen :-) Ja du kan trykt formatere og miste alt... OS'et ligger i en ROM og er alltid der ! For å formatere MMC kortet er går du til tillbehør ->minne->formater Jeg villle formatert mmc kortet først, så du ikke får problemer med programmer som ligger der og ikke finner alt på tlf. minne etter en format. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 skriv format c: og send til 1999 Nesten gullkorn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå