fossegrimen Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Hei Først klarte komplett å rote bort min pc i en uke, så fant de den mandagen etter. Ringte igjen torsdagen og hun fortalte da at pc var under reperasjon. Ringer igjen fredag for å høre, da får jeg greie på at pc blir først reparert til mandag uka etter. De fikser pc, men når jeg får den så har jeg vista home premium 32b isteden for vista 64. Hadde problemer med trådløse internett på den maskina bl a + mange blå skjermer. Jeg trodde at han som fiksa pc ikke klarte å løse de problemene å derfor installerte vista home premium istden for. Etter noen dager ser jeg at det reg nr jeg har på pc nå har blitt registrert før. Sender en mail til komplett der jeg forteller dem om det. Får beskjed om å installere vista 64, men problemet mitt er at den klistrelappen med reg nr er jo borte da vista home prem. sitter der isteden for. Har sendt en ny mail der jeg forklarte problemet, spent på hva de vil si. Har normalt opplevd god kundeservice ifra komplett, men akkurat i det tilfellet her så er jeg litt skuffa over de. Endret 5. august 2009 av fossegrimen Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Du kan ikke forvente det helt store om sommeren noen steder i Norge. Lenke til kommentar
fossegrimen Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Du kan ikke forvente det helt store om sommeren noen steder i Norge. Glemte å si at den beste hos komplett når det gjaldt rep av pc reparerte min pc. Var det de fortalte på kundeservice når jeg ringte på mandagen for å dobbelsjekka at de virkelig hadde starta rep av pc. At det tar lengre tid om sommeren når det gjelder reperasjon har jeg forståelse for, men ikke at de rota bort min pc i en uke. Lenke til kommentar
fossegrimen Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Hei Fikk svar idag at siden de ikke installerte vista 64 hos dem, men jeg hadde kjøpt det sammen med den nye pc`n og installert det hjemme så var det mitt problem. Han som fiksa pc`n trodde at jeg hadde vista 32 home premium selvom jeg skrev at jeg hadde vista 64, og klistremerket med serienr på pc`n stod det også vista 64. Det har han da fjernet å satt ditt ett nytt klistremerke med vista 32 bit home prem. Jeg har ikke serienr hjemme hverken på cd eller på coveret. Som sagt tidligere så er det mitt problem at de har gjort det her og mitt problem å fikse opp i det. Hva slags kunderservice er det? Er egentlig fornøyd med komplett, bra leveringer og service ellers..men her skuffer de meg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hei Fikk svar idag at siden de ikke installerte vista 64 hos dem, men jeg hadde kjøpt det sammen med den nye pc`n og installert det hjemme så var det mitt problem. Han som fiksa pc`n trodde at jeg hadde vista 32 home premium selvom jeg skrev at jeg hadde vista 64, og klistremerket med serienr på pc`n stod det også vista 64. Det har han da fjernet å satt ditt ett nytt klistremerke med vista 32 bit home prem. Jeg har ikke serienr hjemme hverken på cd eller på coveret. Som sagt tidligere så er det mitt problem at de har gjort det her og mitt problem å fikse opp i det. Hva slags kunderservice er det? Er egentlig fornøyd med komplett, bra leveringer og service ellers..men her skuffer de meg. Kontakt forbrukerrådet, dette er tydligvis alt for dårlig kunde-service. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 @fossegrimen: Akkurat den at de selv når du klart har oppgitt at du har 64-bit har klart å fjerne "stickeren" synes jeg er over streken, og ikke ditt problem. Akkurat det bør Komplett fikse opp i synes jeg. Nå tror jeg faktisk du klarer å få nytt serienummer fra Microsoft. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 @fossegrimen: Akkurat den at de selv når du klart har oppgitt at du har 64-bit har klart å fjerne "stickeren" synes jeg er over streken, og ikke ditt problem. Akkurat det bør Komplett fikse opp i synes jeg. Nå tror jeg faktisk du klarer å få nytt serienummer fra Microsoft. Spørs heller om at man må kreve ny lisens fra Komplett. Dette var meget amatørmessig. Dette vil også være en mangel, noe man bør reklamere for. Om ikke Komplett fikser opp, så send inn et klageskjema til Forbrukerrådet. Jeg vet selv hvor vanskelig Komplett kan være, også gir de aldri opp. De kommer nok heller ikke til å gi opp etter første brev fra FR. Men med litt press, og krav på å snakke med avd.leder så vil det sikkert løse seg. PS! Det hjelper lite å kontakte selveste sjefen selv. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Fikk svar idag at siden de ikke installerte vista 64 hos dem, men jeg hadde kjøpt det sammen med den nye pc`n og installert det hjemme så var det mitt problem. Hva slags OS man installerer på PC'n man kjøper fra Komplett, skal jo ikke ha noe å si på hva slags service man kan forvente seg. Han som fiksa pc`n trodde at jeg hadde vista 32 home premium Tro, det kan man gjøre i kjerka, som bestefar min sa. Er teknikeren så slurvete at han ikke gidder å sjekke det opp, er det jo helt og holdent hans/Kompletts skyld. Synd Komplett ikke poster noe på forumet her lenger, det var en tid en representant var forholdsvis aktiv her. Lenke til kommentar
fossegrimen Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Det fine med komplett er at de ikke har svart enda på min forespørsel. Han jeg snakka med nå tvilte sterkt på at de hadde fjerna klistremerket med serienummeret. kan man invitere dem hjem så at de kan se for dem selv? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Foto skulle vel kunne bevise det forholdet. Svært dårlig at de ikke har svart. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har du ikke fått ordrebekreftelse på mail? Send den tilbake til dem da vel. Vista 64-bit burde være spesifisert der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå