Gå til innhold

Holder kontrolleren min på å ta kvelden allerede?

Anbefalte innlegg

Hadde en xboks360 pro for lenge siden, men etter RRD to ganger og den nektet å lese plater i løpet av fire måneder ble den plassert sammen med ting jeg ikke bruker og ikke gidder å kaste. Kan jo få bruk for den en vakker dag, vettu. :p For en stund siden kjøpte jeg en xboks360 elite og er storfornøyd så langt. Problemet er at jeg slo den på i dag og hadde store problemer med å få kontrolleren til å registereres selv om jeg bruker den til å slå på boksen. Den fungerer helt fint når den først ble registerert, men naturligvis er jeg litt bekymret. Den andre xboksen streiket som sagt tre ganger på fire måneder (inkludert de to månedene den var til reparasjon), så jeg vil helst ikke at denne også skal ta kvelden så tidlig. Er dette noe jeg bør bekymre meg for, eller er det bare en bagatell? Jeg har fortatt kontrolleren fra den andre xboksen, men har ikke prøvd den ennå.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ikke bekymre deg. Kontrolleren kan være ganske irriterende å få koblet til skikkelig første gangen. Husk å trykke knappen på konsollen først (Da begynner konsollen å skanne etter kontrollere), så må du holde inne knappen bak på kontrolleren.

Kontrolleren har dessuten ingenting med problemer som RROD. :grin:

Endret av frikkflix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...