Vegeta Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg lurte bare på hvilken produsent som har laget det beste ati radeon 9700 pro kortet siden jeg selv skal kjøpe det. Helst ikke et all in wonder pågrunn av prisen men det kan gjerne være det men vil helst ikke bruke mer en 3500 kr max på kortet. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Connect 3d har laget ganske bra'e.. Men det beste kortet vill jeg sagt var MAYA radeon 9700pro Men alle er nesten identiske, så det er bare å velge ett.. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 tror ikke det finnes noen som har et kort som er bedre enne et annet da gpu er den samme i alle kortene Herkules skal være bra og du bør oxo se på hvilken bundle du får med. Har du mulighet til å finne ut hvilken hastighet ddrrram en er på så før du gå for dem som har minst ms helt 2,8 ms Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 De hadde testet dette kortet i ett blad, var visst det beste.. http://www.mpx.no/asp/info.asp?mode=annons...g0=&g1=&g1text= Beste altså da mener de med pris og tilbehør ikke ytelse i forhold til alle de andre kortene like bra allesammen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå