Vertical^ Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hei! Har et spørsmål ang. TZR 50. * Hvor høy er sykkelen fra setet og ned til bakken? Eller omvendt. Hvor lang må man være i beina? Lurer veldig på dette, ettersom jeg mulig skal kjøpe en TZR sykkel. Problemet mitt er at jeg er ganske lav, og har korte bein, så lurer på hvor høy den er fra bakken og opp til setet. Takker for svar! Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 vis du er veldig liten/lav så bør du nesten lete etter en annen moped. tzr er vell den største racing mopeden av alle. sett på motorhispania rx? de er ganske små. rieju rs2 er og ganske små tror jeg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) vis du er veldig liten/lav så bør du nesten lete etter en annen moped. tzr er vell den største racing mopeden av alle. sett på motorhispania rx? de er ganske små. rieju rs2 er og ganske små tror jeg. Hvor høy er denne TRZ-en da? Heldigvis fyller jeg ikke 15 før i Oktober, og blir nok ingen moped før jeg fyller 16, så har tid å vokse på Tok en titt på den Motorhispania RX, og det var en veldig fin sykkel. Så på Motorhispania RX 50 R. Endret 5. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 vis det er så lenge til ser jeg ikke helt vitsen med å lete nå. du kommer sansynligvis til å forandre mening om hvilken moped du vil ha til da uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå