Gå til innhold

Savner en enkel mobil med godt kamera....hvorfor?

Anbefalte innlegg

Jeg er en aktiv bruker av mobiltelefon og benytter meg av de fleste funksjonene man kan finne på en moderne mobiltelefon. Jeg har selv en SE X1 som jeg er fornøyd med.

Imidlertid ser jeg behovet for en enkel telefon med godt kamera. Nå har det endelig kommet telefoner med kamera som noenlunde kan konkurrere med digitale kompaktkameraer. Min kone kjøpte seg SE C905 og er fornøyd med kameradelen, men telefonen har så mange funksjoner (og har også en del såfeil) som hun aldri kommer til å bruke. Hun vil ringe, sende sms/mms og ta bilder.

Hvorfor er det ingen mobilprodusenter som har sett dette behovet? Hvorfor må man utstyre telefonen full med funksjoner så fort kvaliteten på kameraet blir anstendig? Samtidig går jeg utifra at de kan forbedre kameradelen ytterligere hvis de har mere plass.

Lag en enkel, solid telefon med et kvalitetskamera!.....for de som ikke er så interessert i "dings"-faktor (les: de fleste kvinner/jenter)

Ett lite sukk der....... :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

C905 er vel en enkel telefon i mine øyne?

Standar Sony Ericsson telefon, om man ser bort i fra WLAN og GPS (som også nesten begynner og bli standar utstyr i telefonene) Telefoner som C902 er jo også en standar sony ericsson telefon med et godt kamera f.eks.

Mange telefoner har gode kameraer, men om man er ute etter siste skrik på kamera biten, så må man velge en av "topp modellene" som også som regel er utstyrt med litt funksjoner, som ofte forvente3s av telefoner i den prisklassen de ofte er i.

"Lag en enkel, solid telefon med et kvalitetskamera!"

Syntes det passer seg og nevne en telefon som er på forsiden av amobil i dag, Noka 6700, enkel solid Nokia telefon med et 5-megapiksels kamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...