dreadlord531 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hei! Jeg har tenkt til å kjøpe et nytt gamimgskjermkort til pcen, pga mitt gamle og utaderte skjermkort bestemte seg for å si opp.. Jeg er ute noe som drar de fleste nye spill "helt ok". Da mener jeg så og si uten lagg, men er riktignok ikke nødvendig med "Ultra Ultra Uber High Grafikk".. Jeg vil gjerne ikke betale mer enn 1500 kr, er ganske fattig hehe.. Men kan jo gå litt høyere opp da, hvis det er virkelig verdt det. Har sett litt på Sapphire Radeon 4870, men har litt dårlig ærfaring med Sapphire, mitt gamle skjermkort som var Sapphire Radeon x1950 Pro ble helt mongo etter litt over 1 år ca.. Så, vet dere om noen bra kort for gaming ? Som ikke koster så mye mer enn 1500 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Hva har du i resten av maskinen din nå? Komplett har tilbud på et XFX Radeon 4890: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=488307 Det burde duge EDIT: Du får forresten Tom Clancy's HAWX med på kjøpet. Supert tilbud! Endret 4. august 2009 av Flaringo Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Specs nå: Kabinett: Antec Nine Hundred Operativsystem: Xp Pro Prosessor: Intel Core Duo E8400 Hovedkort: Gigabyte GA-P35-DS3R Minne: OCZ Gold XTC 4096 MB DDR2 PC6400 Skjermkort: Et dårlig nvidia kort som jeg har midlertidig Skjerm: Asus VW222 Strømforsyning: Thermaltake TR2-550W Hardisker: 1tb, 500gb, 120gb Det skjermkortet så bra ut Men vet du om det bråker mye ? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ikke umulig at det står noe om det her: http://www.overclock3d.net/reviews.php?/gp...graphics_card/1 Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Okei, takk for hjelpa tipper jeg kjøper det kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå