-FusioN- Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har Fra før av: ASUS A7V8X Hovedkort for Socket A 512 MB DDR TwinMos Minne AMD Athlon XP2000+ ATI Radeon 9500 PRO 128 MB Seagate Barracuda 80GB 7200 RPM CPU vifte blblablablalbla Denne pcn har BUGGA mye! DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL osv.. Jeg trur det er pga det møkka HKet ikke funker bra med dettte minnet... Så jeg hadde rett og slett tenkt til å kjøpe et nytt et: Er Det noen som har dette Hovedkortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl og dette minnet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl Som vet at dette funker?? Lenke til kommentar
-FusioN- Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Ingen som vet????? Lenke til kommentar
formann Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Du burde velge et kort med nForce2 chipset istedenfor KT400 .. nForce2 er en del raskere. Jeg kan anbefale Abit NF7 v1.2 eller senere.. stabilt som F*** selv når man klokker og kjører det hardt. Lenke til kommentar
-FusioN- Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Yea Yea Har nettop kjøpt et asus hovedkort til 1000 spenn kjøper liksom ikke enda et HK til 1000 spenn Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Han har nok rett i at nforce2 brikkesettet er raskere, men om du kjøper asus eller abit er det lite forskjell på. (Noen mener det er det men.) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Denne pcn har BUGGA mye! DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL osv.. Jeg trur det er pga det møkka HKet ikke funker bra med dettte minnet... Kan tenke meg at det er vel billigere å finne bra drivere heller til ditt system. DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL er driver problemer, eller irq problemer. Kan være at noen drivere du har ikke liker å dele irq med andre enheter i pc'en din. Så tror ikke at det er ditt "møkka hk'et" ditt som er feilen nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå