Gå til innhold

Kviser av proteinpulver?


Knife

Anbefalte innlegg

Vel, jeg kjøpte Whey Protein Isolate Sjokolade fra Vitality Line. Jeg var vært plaget av kviser før, men de ble borte. Så dagen etter jeg hadde tatt proteinpulvet poppet kvise opp, jeg fortsatte med proteinpulvet og fikk mer og mer kviser for hver dag. Så dro jeg til danmark i en uke og tok pause fra pulver og trening, og plutselig var alle kvisene vekke. Når jeg kom hjem begynte jeg igjen med proteinpulver og der var kvisene igjen.

 

Ikke at det akkuratt plager meg.

 

Tipper at fleste av dåkker tenker "pupberteten", men det har vært en periode i 13 års alderen der jeg hadde ganske mange kviser. Men de gikk bort på slutten av 13 års alderen, og plutselig kommer de av proteinet pulveret.

 

Hva tror dere? (jeg er ikke algergisk mot noe, eller noe sånt)

Endret av Pijus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg får kviser av vektøkningspulver, trur eg fekk det av proteinpulver og, når eg ikkje går på pulver har eg lite kviser, men når eg begynner på pulver igjen får eg ein del i fjeset og ryggen. Ganske stygt med kviser på ryggen synst eg, men er ikkje så mykje.

 

Bryr meg ikkje om kviser, så lenge eg har økning i masse og styrke, kviser går jo vekk når du slutter med pulveret, det gjer ikkje musklane

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...