Gå til innhold

Spørsmål om Warp zone


Anbefalte innlegg

Hei, lurer litt på lan pratyet "The Zone" som tar plass i turn hallen i stavanger.

Har tenkt å gå der med noen kompiser men jeg lurer litt på en del ting om lanet, selv har jeg aldri vært på et spesielt stort lan før, har bare vært på noen små lan med kompiser og sånn.

 

Er det noen her som har erfaringer med dette lanet eller kanskje har noen venner som har vært på det eller lignende? Det jeg lurer på er egentlig bare hva som helst om dette lanet, aktiviteter, spill som skal spilles, genvinster og lignende.

 

Lurer også litt på hvor gode folka på dette lanet pleier å være, vet noen av dere dette?

 

Takk på forhånd :D

Endret av Synt4xx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
jeg har aldri noen sinne hørt om dette LANet som skal være i Stavanger.

Og jeg kjenner de fleste som arrangerer LAN i Stavanger området.

Da må jeg mildt si at du lever i en oljebrønn med sugerør som internettilkobling.

 

 

 

Warpzone er vel noe av det største og mest kjente(10års historie) data-partier som er i området.

Har vært på noen av partiene for noen år siden da jeg var yngre og det var festlig.

Er du 15-18 år så tror jeg at du kommer til å trives på warpzone.

Men det gjelder å finne hyggelige folk å reise med!

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
jeg har aldri noen sinne hørt om dette LANet som skal være i Stavanger.

Og jeg kjenner de fleste som arrangerer LAN i Stavanger området.

Da må jeg mildt si at du lever i en oljebrønn med sugerør som internettilkobling.

 

Hei, lurer litt på lan pratyet "The Zone"

Kan du kanskje hørt om "The Zone". Slike som deg irriterer grådig! Tittelen ble endret etterpå noe følgende innlegg forteller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...