terkje Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Moon trailer moon på IMDB Man kan søke seg ihjel på denne da alt annet som inneholder ordet Moon kommer opp. Har trua på denna filmen. Clint Mansell står for musikken så da kan man ikke klage på musikken hverfall... Ser ikke ut som denne kom/kommer på kino i norge. Søker man på "moon" på dvdbutikker for å lete etter release dato så finner man alt annet enn denne filmen. Noen som vet hvor man kan se/kjøpe denne? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Virker ganske interessant ja. Hadde likt å hatt denne i samlingen. Hvis den ikke fins i Norge, er det vel bare å bestille fra andre steder? Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Release Date: 17 July 2009 (UK) Det er nok en stund til den kommer på DVD. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Denne så jeg traileren til for ca. et par måneder siden. Den ser utrolig ut, iallefall noe jeg ville digget. Men trist at den mest sannsynligvis ikke kommer hit da... Må få sett den. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Den er inne på top250 blant alle filmer og top20 blant sci-fi på imdb, så regner at den i det minste kommer til Oslo. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Er det ikke bare å ta kontakt med enkelte kinoer og spørre om de har bestilt den da? Har tatt kontakt med kinoen min enkelte ganger. Skjønner at kanskje småbyer ikke får den, men syntes også at hovedstaden kunne i det minste fått den. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nå kan man i hvert fall forhåndsbestille på play.com for £10, release 16.november. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg sendte mail til Bergen Kino, skal poste svaret i tråden når jeg får det. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Distributøren var tilstede ved førpremieren, han sa den tidligst kom ved jul, kanskje senere. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det er jo et snodig valg når den kommer på dvd og torrentsider lenge før den tid. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Skal se den når jeg flytter til London om litt over en uke. Gleder meg Endret 4. september 2009 av Dimitrij Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Var så heldig at jeg fikk sett denne i New York i juni. Var på Limited Screening. Tror vi var 20 stykker i salen. Hadde hørt lite om filmen, kun sett traileren. Kom ut av kinosalen med et bredt glis. For en fantastisk film. Den hadde alt jeg er på jakt etter i en god film. Fantastisk historie. Utrolige skuespillerpresentasjoner. Hjalp godt på at det er favorittgenren min også. Digga den minimalistiske stilen. Gleder meg til DVD release. Skal sees om igjen og om igjen. Gikk forresten nettopp til innkjøp av posteren fra filmen. Pryder veggen min nå: Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Heldiggris, Hille. Det at du så filmen i The Big Apple og det kun var ~20 stykker i salen er litt overraskende. Betydde «Limited Screening» at filmen snurret for siste gang i den respektive kinoen? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Det var første og siste dagen. Gikk på en få antall kinoer den 12 juni. Grunnen til at det ikke var flere var nok fordi vi så filmen midt på dagen. Endret 5. september 2009 av Hille Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Så den i London i går, og det var en fin kinoopplevelse for å si det sånn. Fikk kanskje ikke den WOW-opplevelsen jeg hadde ventet, men absolutt en film å anbefale. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Var så heldig at jeg fikk sett denne i New York i juni. Var på Limited Screening. Tror vi var 20 stykker i salen. Hadde hørt lite om filmen, kun sett traileren.Kom ut av kinosalen med et bredt glis. For en fantastisk film. Den hadde alt jeg er på jakt etter i en god film. Fantastisk historie. Utrolige skuespillerpresentasjoner. Hjalp godt på at det er favorittgenren min også. Digga den minimalistiske stilen. Gleder meg til DVD release. Skal sees om igjen og om igjen. Gikk forresten nettopp til innkjøp av posteren fra filmen. Pryder veggen min nå: Se å skaff deg Blu-ray med en eneste gang ! filmen ser cool ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå