Hetland Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Skal ha meg ny reciever, så jeg kan kjøre lyd fra PC, Xbox etc. igjennom. Så jeg trenger tips fra dere som kan med dette her, hva jeg bør kjøpe osv. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Ser på denne f.eks: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=481456 Er denne grei nok? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Funker fint den der, sjekk om du finner storebroren brukt. Ellers vil jeg anbefale yamaha, som jeg selv liker veldig godt, og har hørt spille meget bra! Hva slags høyttalere har du? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Takker for svar, har ett par Proson 300w høytalere, mer enn det vet jeg ikke. Blir nok nye Høytalere også etterhvert. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Da har jeg bestillt den fra Onyko. Er det mulig å brokoble recievere på noen måte? Skal kun bruke 2 av kanalene på den. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg har ikke sjekket, men det bør stå i manualen om du kan gjøre det. Når det gjelder høyttalere (to t'er) så ville jeg nok vurdert å gi Onkyo noen bedre samarbeidspartnere enn Proson. Det finnes mye snadder på bruktmarkedene på finn.no, hifisentralen.no og avforum.no. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 ja nye høyt(t)alere kommer nok etterhver, men har nettopp kjøpt leilighet, så det må nok vente ett par mnd. iallefall, begynner med reciever nå først. Har du noen tips til gode høytalere? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Vanskelig å anbefale uten å vite budsjettet du eventuelt skal bruke. Jeg ville ventet med å vurdere høyttalere inntil du bestemmer deg for å kjøpe, og bestemmer deg for budsjett. Brukt er i alle fall det jeg anbefaler, i de fleste prisklasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå