Tendenfan Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hei Holder på å lage en "fanside" for et lokalt band. Siden er ikke helt ferdig enda, men hovedtrekkene er på plass. Ønsker gjerne kommentarer både på designet og innholdet på siden av "dere som kan" disse tingene. Hilsen den glade amatør :smile: www.the-flush.com Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Veldig bra! Kanskje du kunne ha flyttet "Registrere | X aktiv(e) besøkende" opp i den røde linja over? Vet ikke om det blir noe bedre, den så bare litt "tom" ut... Hva med en bakgrunn i det svarte øverst? Kanskje den tingen til høyre, der det står om konserter og "sleivspark" og sånn kunne ha hatt litt mer samme stilen som den på venstresiden? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 bra side finner ikke noe feil jeg Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 "Hilsen den glade amatør..." Yeah, right! Du har holdt på med dette en stund. Ikke sant? :wink: Men, uansett så synes jeg det var en solid stykke arbeid. En sterk femmer!! Lenke til kommentar
dms Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%...he-flush.com%2F Litt å rydde opp i med andre ord Ellers er siden dårlig å navigere i hvis man bruker 800*600 oppløsning. Faktisk er det like mange som bruker denne oppløsningen som 1024*768, og det er absolutt noe man bør tilpasse seg når man lager en webside. Utseendemessig ville jeg lagt inn litt mer padding her og der, hvertfall på overskriftene og "Registrere" over menyen. Samtidig virker siden "usymmetrisk" i den forstand at det er noe som skurrer når jeg ser på den. Hadde innholdet hatt høyremarg like langt til høyre som karen lengst til høyre i headingen tror jeg det ville blitt bedre. Fargebruken er ok. My humble opinion. Lenke til kommentar
Tendenfan Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Takk for tilbakemeldingene. Ønsker gjerne flere kommentarer Ellers er siden dårlig å navigere i hvis man bruker 800*600 oppløsning. Faktisk er det like mange som bruker denne oppløsningen som 1024*768, og det er absolutt noe man bør tilpasse seg når man lager en webside. Delvis enig. Men flere og flere går over til minst 1024*768, og har derfor valgt denne løsningen. Hva med en bakgrunn i det svarte øverst? Helt klart et forbedringspotensiale. Må bare bli litt bedre til å lage effekter ect i Photoshop :oops: Yeah, right! Du har holdt på med dette en stund. Ikke sant? Tja. Har ikke drevet med disse tingene så lenge. Litt på hobbybasis. Har derimot benyttet meg av en "gratis portal" som utgangspunkt, noe som har fungert glimrende som en "mal for siden" Kom gjerne med flere innspill! Tendenfan Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Må bare si meg veldig enig med Mikka her.. Flytt "Registrere | 3 aktiv(e) besøkende" hakket opp til det røde. Lag en banner på toppen=får bort alt det sorte (Du får leke deg litt i Photoshop) Høyre kollone skurrer litt. Likte ikke borderne rundt avstemingsvalgene. Home burde være Hjem, siden alt annet er på norsk. Den skrollingen på høyre siden ble litt slitsom (spesielt når det ikke er behov for den...) Hva med å lage den motsatt. Scroller når musa er OVER. Vet ikke hvor ferdig siden er, men syntes enkelte ting tok for lang tid å loade, bla bildene og gjesteboken. Topp side! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 ...finner ikke noe feil jeg... Nå har du misforstått litt...Jeg får vel forsvare mine med-forumister (!) og fortelle deg at vi leter ikke etter feil, men forbedringer altså evaluere en webside og gi tips til webmasteren. :wink: Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 ...finner ikke noe feil jeg... Nå har du misforstått litt...Jeg får vel forsvare mine med-forumister (!) og fortelle deg at vi leter ikke etter feil, men forbedringer altså evaluere en webside og gi tips til webmasteren. :wink: Først og fremst ja.. :wink: For det andre, synest jeg du burde lagt til noen skygger i "login" boxen.. Litt vanskeligt å se, for den går i ett med bakgrunnen... Det samme gjelder for den "Registrer" linken oppe til venstre. Går i ett med bakgrunnen når du holder over den.. Kunne også vert litt mer ryddigere. Men ellers!! KJEMPE FLOTT side! Lenke til kommentar
Tendenfan Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Hei igjen, og takk for tilbakemeldingene hittil. Har gjort følgende endringer etter gode tips fra dere: 1. Laget ny banner på toppen av siden (er bedre nå, men ikke god nok. Er dessverre ikke så stø i Photoshop :oops: ) 2. Endret fargen på høyre marg, slik at denne blir lik venstre. 3. Fjernet borden rundt avstemningsvalgene 4. Endret "Home" til "Hjem" i menyen 5. Flyttet antall aktive brukere opp i det røde feltet. 6. Fjernet hele påloggingen da denne ikke var særlig i bruk Mottar gjerne kommentarer på de endringer som er gjort, og andre ting dere skulle ønske å kommentere. Tendenfan Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Synes det hjalp mye jeg... Eneste som ikke er 100% er banneren på toppen. Så du får nesten bare jobbe videre med den... Ellers finner jeg ikke mye å utsette på siden. Bra jobbet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå