Nilsen Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Silverstone har snudd mye på hodet med deres nye kabinett, men hjelper det på ytelsen? Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ser at kabinettet er til salgs for nesten 2000kr, er ikke dette forholdsvis dyrt for et kabinett som man sitter igjen med et "plastikk-fantastikk" følelse? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Liker designet, men ikke all plastikken og at kablene på toppen blir bøyd. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 jeg liker også designet, men hvorfor plastikk feeling? en gang håper jeg produsentene lærer seg å bruke råvarer litt utenom det vanlige. f.eks børstet rustfritt og syrefast industristål. tungt, men estetisk evt hele kabinettet i karbon. karbon leder strøm like bra eller bedre enn metall, så da er jo alle komponentene uansett jordet.. eller hva med herdet glass? se for dere det kabinettet med en av de alle råvarene som jeg nettopp nevnte, da hadde nerder blitt våte i buksa da, dog også fått ryggskader.. menmen. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Personlig synes jeg designet var bak mål, men så har jeg alltid vært tilhenger av null LED, og plane flater. Men ellers er det faktisk noen potensielle gode ideer her. 1. Å ha tilkoblingene på topp kan faktisk være svært fornuftig, ikke minst at de kan gå ut av et felles "hull" 2. Likte harddisk og eksterne enheter sine løsninger. Lenke til kommentar
BlackkoZ Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Dette er med andre ord et dyrt og trangt kabinett som ikke har så gode kjøleløsninger som man hadde håpet på? Jaja... Koser meg heller med HAF 932 da <3 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Virker fortsatt alt for trangt og lite harddisk brønner, totalt sett. Ser nok ut til at man må satse på store kabinetter den dag idag hvis man ikke skal ha hodepiner, for HK, skjermkort osv bare øker i størrelse. Nylig for eksempel overgangen fra ATX til E-ATX. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 For ett video referat av kabinettet. Personlig liker jeg IKKE det h* plexiglasset men men... Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Venter på Raven 02! - http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1429251&page=5 (Midt i der, et fint bilde) Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Nå så jeg noe jeg likte På Raven 1 blir kablene veldig bøyd, men på Raven 2 ligger HK lenger ned i kabinettet Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det var da en veldig stiv pris for plastikk og ikke øverste plassering på kjøle-tronen. Jeg likte dog idéen med å snu HK 90 grader. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 ville tro de fleste kjenner silverstone fra TJ07 kabinettet liker ikke looken på Raven kabinettet men er endel snedige ting jeg liker, spesielt å snu stuff 90 grader Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Tror ikke jeg kommer til å bytte ut mitt Lian Li A10 med det første nei. Det er utelukkende i aluminium, rette linjer, kun to led-lys (power-on og harddiskaktivitet). De er dog teipet over, slik at de såvidt synes. Hater lys, bling og andre tulleting med et kabinett. Et kabinett skal inneholde de komponentene man ønsker, og overhodet ikke skille seg ut som en liten alien i rommet. Tanken med å vri hovedkort 90 grader var imidlertid veldig lur. Kan jo håpe flere produsenter gjør det etterhvert, dog i mindre glorete og jalla design... Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Tror ikke jeg kommer til å bytte ut mitt Lian Li A10 med det første nei. Det er utelukkende i aluminium, rette linjer, kun to led-lys (power-on og harddiskaktivitet). De er dog teipet over, slik at de såvidt synes. Hater lys, bling og andre tulleting med et kabinett. Et kabinett skal inneholde de komponentene man ønsker, og overhodet ikke skille seg ut som en liten alien i rommet. Tanken med å vri hovedkort 90 grader var imidlertid veldig lur. Kan jo håpe flere produsenter gjør det etterhvert, dog i mindre glorete og jalla design... Hva med FT02? - http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1429251&page=6 (se bilde midt i) Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Dette må være det styggeste kabinettet jeg noen sinne har sett... Forstår ikke at det er mulig å designe noe så jævli som det der. Holder meg til LianLi, en av få kabinettmerker med ren kvalitet Lenke til kommentar
ramblerman Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 syns det er litt rart hvordan dere ikke tok med den geniale (syns jeg) kabel organiseringen "bakpå" kabinettet. syns dere gjorde en klumsete kabel organisering også . jeg har selv raven kabinettet og har gjort litt kabel organisering sånn at ikke kablene ligger og blokkerer foran luftåpningen i det hele tatt! og dere vet vel at jo mindre kabler som ligger og slenger i et kabinett jo bedre kjøle kapasitet får man. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Dette må være det styggeste kabinettet jeg noen sinne har sett...Forstår ikke at det er mulig å designe noe så jævli som det der. Holder meg til LianLi, en av få kabinettmerker med ren kvalitet Du er ikke Mac fan iaf =D Var kun en prototype. Kabinettet er ventet om 2-3 mnd. Med mye bedre finnish. Blir uansett Raven 02 på meg! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Dette var ikke mye å rope hurra for. Stiv pris for et plastic fantastic kabinett. Ikke ser det ut i havet heller et min mening. Og attpåtil dårlig kjøleløsning? Da kan man jo heller finne et 500kr kab som funker mer hensiktsmessig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå