Gå til innhold

Whey Tech neutral vs. Danlab nutrition 100% natural

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Myse har bare en av fordelene, men er også den svakeste parten.

Det blir som å kjøpe bil uten hjul.

Skal ikke poste opp all forsking på dette en gang til men her er oppsummeringen:

Forskning viser at proteintilskudd som inneholder både myse og kasein er det mest optimale, spesielt i forbindelse med trening. Nettodannelsen av nytt muskelvev er summen av proteinoppbygning og proteinnedbrytning. Man må både se på økning i proteinsyntese og reduksjon i proteinnedbrytning. Inntak av kun myseprotein gir raskere opptak og en høyere topp i proteinsyntesen. Problemet er imidlertid at nivåene faller så raskt tilbake til baseline at nedbrytningen blir høyere når en ser på totalnivåer i et lengre tidsperspektiv. Inntak av kasein gir ikke en like rask respons og like høy topp, men holder nettosyntesen i gang mye lengre i forhold til myse. En blanding av både myse og kasein gjør derfor at vi drar nytte av begges positive egenskaper.

Dvs

50:50 eller 80K20M hva som helst bare ikke 100M

Denne er bra

Denne er bra

Denne er bra

Dette er kvalitet, det finnes også litt lavere kvalitet i mange andre nettbutikker, somregel er det økt laktose.

Lenke til kommentar

alle produktene du linket til inneholder aspartam, hvilket jeg ikke vil ha i meg, i hvertfall ikke til daglig. Men jeg ser poenget ditt, jeg trenger noe som inneholder både myse og kassein.

Dette begrenser imidlertid utvalget enda mer.

Den eneste jeg har kommet over så langt er denne : http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=701 som jeg synes er litt dyr...

Anbefal gjerne fler produkter om du vet om noe..

Lenke til kommentar

Aspartam i ProZyme også, for være opp til hver enkelt om man vil ha det eller ikke men det er ikke farlig.

Cola byttet nettopp tilbake til det fra sukrose etter en omfattende runde med ny forskning på det.

Myrevolutionbrukerene stemmte for produkter med aspartam så der ble det slik.

Hysteriet fra vgnett osv er fra studier på rotter, men dosen de ga dem vil tilsvare 2000liter brus pr dag for mennesker og man kan heller ikke overføre dataene direkte.

Vi drikker dette, rottene fikk det rett inn i hjernen.

Uansett hva du kjøper så kjøp 3-4kg det er det billigste.

Endret av War
Lenke til kommentar

prozyme uten smak har ingen tilsetningsstoffer :) men ja, resten av dem har aspartam.

Jeg synes bare at det er litt feil at ting skal smake søtt uten at det er sukker i dem, og jeg unngår alt slikt fordi jeg synes det er noe tull. Godt gammeldags sukker har jeg riktignok ingen ting imot :)

Jeg oppdaget akkurat at det går ann å kjøpe 3KG prozyme også som naturell, og da går prisen noe ned (fra 465 til 366 pr kg.) og er ikke lenger sååå fjernt fra de andre på markedet. Men det er jo likevel relativt dyrt når annet koster under 250pr kg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...