~Joakim~ Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Kanskje ett litt dumt spørsmål dette, men når jeg skal sette inn en apacer 512 brikke med ram, så vil den ikke på 'hengslene'. Skal jeg bare presse på eller? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 du har sjekket at hakkene under passer? (minne-brikken presses inn riktig vei) du skal bruke litt makt når du setter en ny brikke inn i en ubrukt slot, pass på å ha godt med arbeidsplass (fjerne f.eks. hdd-bay, ta ut agp kort osv), ikke bøy brikken til sidene, bare lirk rett ned. dette er mitt tips, det finnes sikkert flere måter å gjøre dette på Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Glimrende beskrivelse der Heraldo, men jeg vil gjerne legge til at du absolutt burde gjøre dette utenfor kabinettet med hovedkortet på ei relativt mjuk-hard overflate. For ikke å komme i skade for å bøye hovedkortet for mye. Det samme gjelder seff også insetting av cpu. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 og husk og dra de hvite hakene til siden så ikke de står i låst posisjon Lenke til kommentar
aMo Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Når man putter en ram-brikke i en helt ny og ubrukt slot, så høres det ut som den blir ødelagt når du får den nedi.. nesten.. Men den blir ikke det.. Jeg måtte legge hele overkroppen over for å få inn mine..hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå