Galexon Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Jeg blir bare mer og mer nysgjerrig på dette med den hvite varebilen Hvis det er noe man bør komme seg unna, vær så snill og si hva det er Hvis det er noe man ser på som spennende i ettertid, la være Da er det bedre å vente og se. Fikk en vond følelse av at det var "lokale helter" som kjørte rundt og banket opp soldater eller gjorde annet dritt mot dem. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 All den tid det er MANGE, MANGE flere soldater på Ørlandet enn det er lokale helter, tviler jeg på det. Enten ville politiet rydda opp, eller så gjør soldatene selv (les: MG-piper er brukbare til så mye). Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Etter ønske fra innleggets eier, slettet jeg et innlegg som inneholdt en spøk som slo feil. Har også fjernet reaksjonene på denne spøken. Lenke til kommentar
McOlden Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 HAHAHA.. så fantastisk bra.. min tante var i militæret i sin tid.. hun var kokkelærling. og rundt på basen var det sånne psycho soldater som lå under bakken i flere dager å sånn, ingen visste hvor de var. pointet med disse var at de skulle arrangere øvelser der de kidnappet soldater og behandlet de som POW. alle var litt småredd. så en dag ble hun tatt da hun skulle på vakt for å lage frokost. fikk en hette tredd over hodet. rett bak henne hørte hun han andre kokkelærlingen bare "FAEN! forsiktig med klokken min"!=P hele leiren fikk ikke frokost fordi de to var de eneste kokkene på vakt.. kan tenke meg det er noenlunde det samme=P Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Jeg synes jo det hadde vært spennende, helt til det skjedde meg meg selv Lenke til kommentar
McOlden Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg synes jo det hadde vært spennende, helt til det skjedde meg meg selv sant=P hehe.. men det de måtte igjennom derimot var ikke så gøyt hørtes det ut som.. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Det kan jeg tenke meg. Får prøve så godt jeg kan å slippe unna. Være på vakt mot mistenkelig oppførsel osv. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Vel den "hvite varebilen" er et symbol på en mindre morsom episode som noen opplevede under min førstegangstjeneste på Ørland. Det er nok også som en nevner at du kommer til å le av det i etterkant, men allikevel be til gud om at det aldri skjer igjen. Ikke bruk energi på å prøve å finne ut hva det er, ta det heller som en overraskelse Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Får gjøre romkameratene mine oppmerksomme på dette, slik at vi kan "passe på hverandre" hehe Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Synes det er morsomt med slike tråder. Håper egentlig aldri at sannheten kommer frem. For da vil ikke folk gå og grue seg osv. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Syns ikke det er så gøy og gå og grue seg jeg da Men det er jo meg Lenke til kommentar
BESTITEST Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 De bør helst ikke kjøre hvite varebiler forbi meg når jeg har skarpladd våpen i hendene Da sier det pang! Når ingen sier hva det går ut på, kommer jeg til å gå og grue meg til å reise nå, jeg som i utgangspunktet gledet meg =( Det er Pizzaekspressen de snakker om da vet du...HUE Lenke til kommentar
S_J Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Har du funnet ut noe Galexon? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Need.. To.. Know. more.. com'on! 4 år til jeg evt. har muligheten til å vite dette, tell us Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Gidd -.- Har leste alle sidenen i denne tråden. Og NÅ vil jeg vite hva som er så spesielt med den hvite varebilen. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 pga de fleste her ikke er smarte nok til å åpne en spoiler så avslører jeg det i nettop en spoiler så dere smarte kidz får vite litt. Opptaket til kongens topphemmelige snikmordertropp skjer i nettop den bilen. Og ja, det er denne bilen det er snakk om. Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 pga de fleste her ikke er smarte nok til å åpne en spoiler så avslører jeg det i nettop en spoiler så dere smarte kidz får vite litt. Så jæævlig dårlig. Åh herregud jeg dør. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 pga de fleste her ikke er smarte nok til å åpne en spoiler så avslører jeg det i nettop en spoiler så dere smarte kidz får vite litt. <!--SPOILER BEGIN--><div class="spoilertop" onClick="openClose('669e90dd1bb205c73a4e5a857e463e37')" style="font-weight: bold">Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor</div><div class="spoilermain" id="669e90dd1bb205c73a4e5a857e463e37" style="display:none"><!--SPOILER END-->Opptaket til kongens topphemmelige snikmordertropp skjer i nettop den bilen. Og ja, det er denne bilen det er snakk om. <!--SPOILER DIV--></div><!--SPOILER DIV--> ahhahaha hva bruker man varebiler til? enkelt. kidnapping. Hvorfor er den hvit? Tja, ingen aning. Kanskje det står noe mer på den, i østtyskland var det en varebil med Frischfisch skrevet på. De heiv folk inn og kjørte vekk, som er akkurat det som kommer til å skje med deg. Befalgjeng morer seg med å røffe opp menige, så de kjører rundt og hiver random menige baki, setter hette på deg og hva mer de gjør veit ikke jeg men tror nok det i seg i seg selv er nok. Klippet fra wiki forced sensory deprivation can result in extreme anxiety, hallucinations,[2] bizarre thoughts, depression and death.[3] De vil sannsynligvis binde deg eller bruke håndjern, kanskje tar de deg med til et sted og lar deg vente ei stund. Type http://media-2.web.britannica.com/eb-media/33/78633-050-B9957DBE.jpg Nå som du veit at slikt skjer, kan du beskytte deg mot det, og vite at det kommer, og når det kommer er du mentalt forberedt=) Så da er det ikke like ille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå