Skjelvgråt Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Er det Jan thomas og Christopher eller hva faen han heter som kjører den hvite varebilen? Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Broren min var der for noen år sia. Husket han ringte hjem og var nesten på gråten etter møte med den hvite varbilen Men nå, noen år seinere synes han det et biiiiitte litt morsomt! Men jeg ville hvertfall ikke opplevd det Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 First rule of Ørland Hovedflystasjon is: Do not talk about the white van Second rule of Ørland Hovedflystasjon is: DO NOT TALK ABOUT THE WHITE VAN! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Kan noen PM'e meg om den hvite vare bilen? :S Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) serial killer van? enten det eller så er det bare kødd. det finnes ikke noe hvit varebil eller det er noen denne personen kjenner. pleier selv å si "han der skal du passe deg for" til folk om venner av meg som de ikke kjenner^^ Endret 9. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Da får jeg prøve å tenke at den hvite varebilen bare er noe tull, siden ingen kan si hva som skjer inne i faenskapen. Skulle det likevel dukke opp en hvit varebil, får jeg komme meg inn i klynga med folk fort som faen Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 De fleste skal nok få oppleve dette, så nytter ikke å tro noe annet Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det er en fordel å gå med veldig stramme bukser ala tights, da kan det hende at de lar deg gå. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Mistenker at 50% her som påstår at de vet noe om den hvite varebilen, ikke har noen anelse, bare poster for å skremme. Men jeg ble nysgjerrig! Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Let them come! Gidder ikke gjemme meg på kaserna på grunn av en teit varebil. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Let them come! Gidder ikke gjemme meg på kaserna på grunn av en teit varebil. Jeg har en ide: Bæsj i en pose på forhånd for så å gjemme den inne i jakke ved avreise. I det du ser noe mistenkelig og at det kommer en hvit varebil så river du et hull i posen og truer med å grise ansiktet til dem som prøver seg på deg med det. Tror du er ganske så sikker da, men du får vel noen rare blikk resten av året dog. Da får du bare prioritere! Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Åhr, jeg blir gal av å ikke vite noe om dette! Får kjøpe meg sånn strømpistol som gamle kjerringer har EDIT: Pepperspray ftw! XD Endret 10. august 2009 av Galexon Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Tazer er vel ulovlig i Norge? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Tazer er vel ulovlig i Norge? Mulig, men det er vel også ulovlig å kjøre rundt i en hvit varebil og voldta soldater? Ut fra "pakkelista" folk gir her skulle man tro det var det denne varebilen handlet om. Vaselin? Klippe et lite hull i rumpa for å unngå å få buksa ødelagt? WTF? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) men det er ikke ulovlig å feilinformer noen om ting på et forum bare for å fucke med hodet til "det uheldige offeret". Endret 10. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Det er jo nyttig både mtp. militærkompetanse eller noe slikt (hvor god er du egentlig til dette?) og for din egen del. Grensetesting etc. Endret 10. august 2009 av BiNko Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Sikkert sånn at du blir dratt inn i bilen også har de et anlegg i bilen som spiller HØYT!: Never gonna give you up, never gonna let you down .... i 24 timer for så og slippe deg ut:D Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Oioioi, her er det mange "viktigper"-er som tror de har informasjon knyttet til statshemmeligheter. Det er en prank, dere har ikke vært vitne til at kongen holder Natascha Kampusch i kjelleren. Ut med det eller la denne tråden dø. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Er vel ikke så vansklig og tenke seg til hva det er. Man skal bli testet i militæret osv. Jeg kunne godt tenkt meg og bli tatt med i den fine bilen. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Håper jeg slipper unna det Er ikke av den eventyrlige typen På en annen side hadde det sikkert vært litt moro og kunne fortelle det videre til medsoldater med overdreven dramatikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå