Galexon Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Leste inne på milforum at en som hadde tjenestegjort ved Ørland Hovedflystasjon advarte mot en hvit varebil. Er det noen som vet hva han mente med dette? Reiser dit om 15 dager, så hadde vært greit å vite Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Var sjølv på ØHF, men eg kan ikkje komme på nokon kvit varebil. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Av en eller annen grunn så vil jeg tippe at det er svartemarjaen til MP Lenke til kommentar
Noxius86 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Dette er nesten noe du bare må finne ut av selv, noen slipper unna.. Di som har opplevd den hvite varebilen har som policy at man ikke snakker noe mer om den, bare råder folk til å prøve å komme seg unna. Lykke til! ps. Det varer ikke så lenge, også er det bare litt ubehagelig. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Man snakker ikke om den hvite varebilen. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Vær på vakt sier jeg bare... *spiller med* Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Faan, nå blir jeg smånysgjerrig Er det noe man ser på som gøy i ettertid, eller "faen at jeg ikke var mer på vakt" ? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Anbefaler deg å ta med vaselin. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Anbefaler at du kutter ut en liten "flipp-lapp" på rumpa, så slipper de å ødelegge buksa Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Siden jeg ikke får vite hva det går i, blir jeg nok nødt til å gå til innkjøp av pepperspray før jeg reiser hehe Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Kan noen sende på PM hva som skjer? Jeg sannsynelighvis nok ikke inn i militæret, og ble veldig nyskjerrig uansett. Hehe Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Skulle også likt og visst det. Utifra tipsene høres det jo nesten ut som at de kjører rundt og voldtar folk Vaselin og klippe hull i rumpa? "Hva faen" sier nå jeg Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) PM meg også! PS: Jeg kan aldri komme inn militær uansett Endret 6. august 2009 av Fox Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Hvis noen hadde vært så greie og sendt meg en PM også, så hadde de spart meg for unødvendig hodebry Er flink til å holde på hemmeligheter Lenke til kommentar
tricolor Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Tviler på at du trenger å uroe deg. Er nok bare noe skremselspåfunn. Sikkert ingenting i det, bare en måte å skremme de nye på EDIT: Hvis det faktisk ligger noe i det, send meg en PM Endret 6. august 2009 av tricolor Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Tviler på at du trenger å uroe deg. Er nok bare noe skremselspåfunn. Sikkert ingenting i det, bare en måte å skremme de nye på EDIT: Hvis det faktisk ligger noe i det, send meg en PM Hvis det er forsvaret som står bak det så er det vel hvertfall noe å klage over til et eller annet rettighetsorgan eller noe Dunno Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 har en sterk misstanke om at jeg vet hva det handler om. har noen gode kontakter på ørlandet, antar det handler om dem, hvis det er riktig er det ingenting å bekymre seg for. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) En kompis av meg ble hysterisk da det skjedde. Skjønner ikke at de kan finne på noe sånt drit og sette folk på prøve på den måten. Men jeg skal ikke si noe. Jeg slipper det heldigvis da jeg skal i Sjøforsvaret. Men dere får vente å se selv. Det er ikke farlig, men høres bare veldig ubehagelig og ekkelt ut. Og jeg tviler på at de som opplever det syns det er noe særlig gøy. Endret 8. august 2009 av baBuShKa Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg blir alt for nyskjerrig av dette her. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 WTf, si det eller må jeg dra til ørlandet når jeg kommer i militæret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå