Gå til innhold

Gratis/billig telefonnummer som sier klokka?

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Har nå en iPhone 3GS, med talestyring. Det er veldig kjekt da jeg for tiden jobber i en jobb som stort sett innebærer å pakke mobilen ned i lommen under regndressen og styre musikk og telefoner via fjernkontrollen på ledningen. Det jeg dog skulle hatt er et billig (helst gratis) telefonnummer som rett og slett leser opp tiden/klokka. Da kunne jeg lagt til den i kontaktlisten og brukt talestyring for å ringe opp nummeret. Noen som vet om noe slik?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så då vert vel løysinga å ringe +46 33 90510, i følgje den engelske artikkelen. Og så sjekke fakturaen for å finne ut kor mykje dette kostar när man ringer från Norge. Jättebra.

Btw, alle mobilar har jo klokke, så eigentleg burde ein mobil med talestyring også kunne lese opp klokkeslett osv. Kanskje dette kunne vore ein idé for produsentane.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar
Btw, alle mobilar har jo klokke, så eigentleg burde ein mobil med talestyring også kunne lese opp klokkeslett osv. Kanskje dette kunne vore ein idé for produsentane.

Dette har windows mobile allerede, med MS Voice Command. "What time is it?", og den leser klokka :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...