magnus85 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Asus Rampage II Extreme, vil ikke starte, feilsøkt og funnet følgende, nytt power er blitt prøvd og byttet, fjernet alle harddisker (sata) med dvd rom osv. Kan være rambrikken(e) som er tatt kvelden, dd3 brikker, vet ikke om den skal starte om ikke de står i? Samtidig synes jeg det er merkelig at den "nesten" starter, dvs, logoen "rebublic of gamers" blinker, og start knappen og de andre på hovedkortet lyser. Så strøm inn på HK er bra! Hva mer kan jeg gjøre\prøve? Jumpere er blitt flyttet på og satt hit og dit, så om noen har en "fasit" løsning på hvor disse skal stå blir jeg HAPPY. Legger ved et bilde, kan legge ved flere om noen vil titte nærmere. DREVET PÅ I MAAANGE TIMER, SÅ KLAPP KLAPP FOR ALLE SVAR SOM VEKKER LIV I SILVERSTONE KABINETTET MITT! Endret 4. august 2009 av magnus85 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Den ene jumpern på HK mitt falt av og jeg satt den inn igjen der jeg trodde den var. JEg søkte på google bildesøk og fant bilde av HK og satte den inn der hvor bilde viste og alt fungerte perfekt Rampage II Extreme (Stort bilde) Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Den ene jumpern på HK mitt falt av og jeg satt den inn igjen der jeg trodde den var. JEg søkte på google bildesøk og fant bilde av HK og satte den inn der hvor bilde viste og alt fungerte perfekt Rampage II Extreme (Stort bilde) Forsøkt dette og, ser ut til at de 4jumperne som sitter der er OK, starter pcn din uten rambrikker? Slik at jeg kan se vekk fra dem? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Sry, men jeg orker ikke teste det nå. Har du koblet til 8pin i CPU ? Lenke til kommentar
carbon_nisse Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvis du har 3 rambrikker skal du prøve å ta ut den ene, dette funket for meg.... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Nei, Maskinen greier å starte med bare 1 rambrikke. Sjekk 1 og 1, kanskje en av de er defekte Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvorfor står det alle steder at den må ha 3 kanals minne? Lenke til kommentar
carbon_nisse Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Funker fint med 2 rambrikker...bare bullshit hvis noen sier det må vere 3 stk.. kjørte lenge på 2 stk. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 kommer vel ann på oppsettet, anyway, det hjalp ikke meg, jeg står her med en helt død pc og er stor frustrert..Alt jeg skulle gjør var og sette inn en ny seagate barracuda 1,5tb Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 kommer vel ann på oppsettet, anyway, det hjalp ikke meg, jeg står her med en helt død pc og er stor frustrert..Alt jeg skulle gjør var og sette inn en ny seagate barracuda 1,5tb Mistenker i så fall statisk elektrisitet. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hvorfor står det alle steder at den må ha 3 kanals minne? 3 kannals minne gir best ytelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå