HelloKjersti Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Vi har gått igjennom alle innsendte bidrag i konkurransen, og har plukket ut to heldige vinnere. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Får vi ikke se hva som har blitt sendt inn av vinnerene? :| Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Får vi ikke se hva som har blitt sendt inn av vinnerene? :| En av sakene er fiktiv og den andre er gått ut på dato for en stund tilbake og egner seg sånn sett ikke for publisering. Men dere får nok lese rykende ferske nyheter fra vinnerne om ikke så alt for lenge! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg lurer nå mer på skrivingen enn innholdet (Selvfølgelig er fakta viktig) Jeg synes dere i det minste kunne lagt de ved i .pdf dokumnet! Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Selvfølgelig må artiklene publiseres. For å unngå forvirring kan tittelen være "KONKURRANSE: [Artikkelnavn]" eller noe lignende. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg synes ikke de trenger å komme på forsiden elns, bare som et vedlegg til artikkelen! Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det er også en god mulighet. For meg spiller det ingen rolle bare de kommer på prent. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg er enig i at konkurransebidragene bør gjøres tilgjengelig, bare legg dem ved i artikkelen eller lag det slik som phfjeld foreslår. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Gøy hehe Endret 13. august 2009 av joananas Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ja, det blir litt merkelig å ikke publisere bidragene på en eller annen måte ... Gratulerer til vinnerne i alle fall! Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hmmm... Syns det er veldig rart at ingen av de blir publisert. At den ene av de er bassert på en fiktiv nyhet er i seg selv noe spesielt, da mye av det å skrive om nyheter dreier seg om å finne nyheten. Syns det er rart at den andre nyheten ikke heller ble publisert da den var aktuell. Det har ikke akkurat florert med nyhetsartikler på spillverket i sommer. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Stemmer for publisering. Kjedelig og ikke se hva bidragene var. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Stemmer for publisering. Kjedelig og ikke se hva bidragene var. Slenger meg på denne! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg tror de fleste her, inkludert meg selv, egentlig driter i hvem det var som vant. Vi vil se hvordan vinnerne skriver og om vi ser oss enige med dere avgjørelse. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Enig, Lakus. Leser ikke HelloKjersti trådene sine, eller gidder hun bare ikke svare? Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Hvordan så disse vinnerbidragene ut da? Hva gjorde vi andre feil? Endret 9. august 2009 av BonoU2 Lenke til kommentar
Majjan Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Enig, Lakus. Leser ikke HelloKjersti trådene sine, eller gidder hun bare ikke svare? Kjersti har ferie et par uker. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hvordan så disse vinnerbidragene ut da? Hva gjorde vi andre feil? Jeg var med og vurderte artiklene, og på generelt grunnlag kan jeg si at vinnerbidragene skilte seg ut rent språklig med få eller ingen skrivefeil, gode formuleringer og et rikt og variert språk. I tillegg viste vinnerne en evne til å velge interessante vinklinger på sakene, og demonstrerte kunnskap om emnene ved å inkludere kontekst i tillegg til å omtale selve saken. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Flott. Da mangler det bare at vi får se dem, så vi lærer noe (selv sendte jeg ikke inn noe bidrag). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg