Hayabuuza Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har noen en 2dagers kode å gi bort? Har 2 nye spill som jeg ikke har fått testa på xbox live (COD4 og TF2) HVersåsnill hvis dere har en og har gold fra før (har ikke bankkort så jeg får ikke bestilt) Er dere i det snille hjørnet i dag plz send en kode på PM. Hilsen Potetgull96 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Husk at ved å lage en Live bruker, så får du 1 mnd. gratis Live Gold Og ettersom du ikke har bankkort. Så går det å kjøpe 3 måneder, og 12 måneder Live Gold hos flere spillbutikker. Endret 4. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Husk at ved å lage en Live bruker, så får du 1 mnd. gratis Live Gold Og ettersom du ikke har bankkort. Så går det å kjøpe 3 måneder, og 12 måneder Live Gold hos flere spillbutikker. Har lagd den fjerde og femte live brukeren men fikk bare gold på 1,2 og 3:( Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Men du kan fortsatt kjøpe det i butikken :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 kan man bruke en 48 timer for å fylle på en man for eksempel har 12 mnd på ifra før? eller må det være en konto som aldri har vært på live? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det kan brukes selv om du har 12mnd fra før Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 ok. skulle gjerne ha gitt deg en kode om jeg hadde hatt en. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg er ganske sikker på at jeg har en eller annen hjemme, dessverre er jeg nok ikke der før den 10-ende elns ._. Løp på butikken og røsk med deg en 12-måneders nå. Gogogo! Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Hei igjen! saken er løst siden jeg fikk en bruker av Parted(en kjempesnill person ) Hilsen Potetgull96 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå