Gå til innhold

protein-shake uten kunstig søtningsmiddel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et kanskje enda bedre alternativ enn tn.no er http://products.mercola.com/whey-protein-aminogen

Dette er utsolgt for øyeblikket, så hvis du er utålmodig kan du prøve http://products.mercola.com/pro-optimal-whey

Der første er nyest, så jeg ville ventet på det.

Ja, det vil koste noen lapper ekstra for å få det til Norge, men hvis du velger kostnad på bekostning av helse kan du like gjerne kjøpe et billig alternativ med aspartam etc.

Lenke til kommentar

ang. tannkrem er jeg ikke særlig bekymret, da jeg aldri svelger den. Det lille som sitter igjen i tenna etter at jeg har skylt munnen tror jeg ikke er så farlig.

Å drikke liter på liter med noe som er kunstig smaksatt blir noe helt annet.

Det jeg er ute etter er noe som er billig, bra og uten kunstigheter. Det er ikke aktuelt for meg å kjøpe noe som er ekstra dyrt selv om det kanskje er sunnere enn alt annet.

jeg har lett litt og funnet to produkter som skilte seg ut:

Det ene er Whey Tech neutral. Denne selges av blant annet proteinfabrikken.no og olympiaspirit.no. Det som er snodig er at proteinfabrikken hevder at produktet ikke inneholder søtstoffer, mens olympiaspirit sier det motatte. Koster 233pr kg. for 3kg.

Det andre er Danlab Nutrition 100% Natural WPC. Dette selges på www.highwhey.no, påstår å være av høy kvalitet og er betydelig billigere. Koster 133pr kg. for 3kg.

Har noen prøvd disse? hvordan smaker de? er de bra?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

En artig notis fra et møte om kunstig søtning i LA.

Han som kan mest om dette i verden som ledet møte drakk cola light i pausen.

De som har brukt mest tid av alle med forskning på to naturlige aminosyrer (aspartam) drikker det selv hvær dag.

Cola fikk foresten tilbake til det nå etter en runde med ny forskning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...