Gå til innhold

WLAN - Ikke svar fra Gateway

Anbefalte innlegg

Har en Thomson ST780 levert av Telenor til ADSL Turbo, det er automatisk oppdatering av firmware. Kjører her WLAN med WPA/WPA2 kryptering. Har tre bærbare i husstanden som kjører WLAN knirkefritt. Det samme med PSP og andre dingser som trådløs fotoramme.

Men så til problemet. Har kjøpt en Nokia N97 som med forhåndsinstallert firmware 10.x, som koblet seg fint på WLAN. Etter en oppdatering av firmware til 11.x, får jeg svaret "Ikke svar fra gateway" hver gang jeg prøver å koble meg til WLAN, enten det er nettleser eller andre nettapplikasjoner. 3G fungerer fint. Jeg får koblet meg til andre WLAN, enten de er åpne eller krypterte, det er bare hjemme det ikke fungerer. Det er derfor nærliggende å tro at det er Thomson som er skurken.

Jeg har selvfølgelig riktig passord og alt det der, jeg er ikke helt noob når det kommer til nettverk, men her har jeg gått i stå.

Det synes å være en konflikt mellom Symbian/Nokia FW og Thomson FW. Er det andre som har samme problem og som har funnet en vei rundt dette problemet?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...