cuube Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Link til cdon.no Dette var jo mye billigere enn jeg fryktet at den vil koste i Norge! Hadde sett for meg at den skulle koste ca 2500,- Hm, da blir det kanskje kjøp da. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Med den prisen der på det nye vidunderet, blir det mest sannsynelig kjøp fra meg og Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Med den prisen der på det nye vidunderet, blir det mest sannsynelig kjøp fra meg og Et sikkert kjøp, men vil vel ikke kalle det et "nytt vidunder" Forskjellene er vel ikke så drastiske fra den PSPen som allerede er på markede. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 nei forskjellene er ikke store, bare liker den bedre enn den gamle Lenke til kommentar
cuube Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg har ingen PSP i dag. Hadde PS2 i sin tid, men hoppet over til Xbox360 denne generasjonen. Så jeg savner endel av spillseriene som God of War, Final Fantasy, Metal Gear Solid, osv. Så det skal bli godt å igjen kunne ta del i dette gjennom PSP Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Hmh! Jeg som trodde PSP Go var mer i retning PSP 2. Eneste jeg vil ha en PSP for er å spille gjennom God of War. Hadde en PSP men ødelagte den like etter jeg fikk kjøpt spillet. Om jeg kjøper en PSP Go så må jeg sikkert kjøpe spillet på nytt til svindelpris, kjenner jeg Sony rett. Har aldri vært stor på mobil gaming, så ender vel opp med å droppe det. Bøker er mye mer underholdende uansett. Sett bortifra God of War da. ^^ Kan vel bare låne meg en PSP av en buddy. Endret 7. august 2009 av Zappy Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Den prisen der var jo ikke ille id et hele tatt. Nesten så jeg vurderer å kjøpe meg PSP igjen! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Noen som vet hva som skjer med oss som bestilte til den lave prisen? Får vi dem for 1599? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Fjernet UMD drevet, mindre skjerm, alikevel skal vi betale ~ 1000kr mer enn for vanlig PSP ? 2499,- er jo bare noen hundrelapper unna en PS3. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Link til cdon.no Dette var jo mye billigere enn jeg fryktet at den vil koste i Norge! Hadde sett for meg at den skulle koste ca 2500,- Hm, da blir det kanskje kjøp da. Den koster 2499,- så du hadde nok rett Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Den koster 2499,- så du hadde nok rett Men jeg derimot, har enda en bestilling inne hos CDON hvor det står at jeg skal betale 1628 inkl frakt. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 2500? Haha... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Var rimelig sugen på denne her altså, men aldri om eg blåser bort 2500,- for denne...synd det var lite penger på kontoen når denne tråden ble opprettet Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Den koster 2499,- så du hadde nok rett Men jeg derimot, har enda en bestilling inne hos CDON hvor det står at jeg skal betale 1628 inkl frakt. Tror at noen ansatte på CDON.NO som har et forklaringsproblem Lenke til kommentar
dannad Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Nå koster den kr. 2499,- hos CDON.no! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå