Aetius Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Nikon slipper kompaktkamera med innebygget projektør Les mer Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 ideen er sjov. Men min første tanke er hvor mange sekunders billedvisning batteriet kan levere, hvis det kun er stort nok til at tage 220 billeder... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg tror amobil.no testet en mobiltelefon med en slik prosjektør i vår, men finner ikke igjen testen i farta. Så vidt jeg kan huske så varte batteriet over en time ved prosjektørbruk. Men lysstyrken var også deretter. Altså ganske dårlig allerede ved små bildestørrelser og praktisk talt ubrukelig ved største angitte bildestørrelse. Redigert: Her er testen. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Helt tydelig at standard kompaktkamera er det Canon som kan. Prosjektør er kul nok feature det, men ellers var det dårlig med nyheter (les: same shit different wrapping). Eneste positive var oppstartstiden. En vakker dag satser muligens Nikon på kompakt/ultrazoom kamera med DX sensor, da begynner vi å snakke En god begynnelse hadde vært å designe og produsere dem selv, slik det er nå er det vel kun boksen utpå som tegnes av Nikon, innmat og elektronikk designes og lages av eksternt firma. Endret 4. august 2009 av TGB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg