Gå til innhold

Synkronisering av outlook, calendar.

Anbefalte innlegg

Hei.

Ønsker å kunne synkronisere noen jobb PCer med outlook, dette gjelder da kalenderen i outlook. Da vi kan feks skrive opp et viktig møte og alle vil se det i kalenderen sin med en gang jeg har trykket ENTER. Håper noen forstår hva jeg vil frem til å kan hjelpe meg med dette.

x3m_pl4yer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Exchange er kort fortalt en serverprogramvare som brukes til å håndtere e-post, kalender, kontakter etc. i Outlook. Med Exchange får man blant annet mulighet til å dele alle typer elementer (globale kontakter, deling av kalender), organisere rettigheter og sørge for backup. Det gir også mulighet for å få tilgang til all e-post etc. uansett hvor du er så lenge du kan koble deg mot serveren, enten direkte eller gjennom web (Outlook Web Access).

Exchange kan kjøpes enkeltstående eller som en del av Small Business Server. Det er også mange som tilbyr Exchange hosting som vil si at et firma drifter programvaren for deg og du bare leier tjenesten. Hvis det er en liten bedrift og ingen har erfaring med Exchange vil det siste være lurest ofte.

Lenke til kommentar
Exchange er kort fortalt en serverprogramvare som brukes til å håndtere e-post, kalender, kontakter etc. i Outlook. Med Exchange får man blant annet mulighet til å dele alle typer elementer (globale kontakter, deling av kalender), organisere rettigheter og sørge for backup. Det gir også mulighet for å få tilgang til all e-post etc. uansett hvor du er så lenge du kan koble deg mot serveren, enten direkte eller gjennom web (Outlook Web Access).

Exchange kan kjøpes enkeltstående eller som en del av Small Business Server. Det er også mange som tilbyr Exchange hosting som vil si at et firma drifter programvaren for deg og du bare leier tjenesten. Hvis det er en liten bedrift og ingen har erfaring med Exchange vil det siste være lurest ofte.

Takk for et godt svar! Da lurer jeg på hvem som tilbyr noe som dette og pris? Vanskelig å komme igang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...