hard Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Jeg hadde problem med en vista driver til nvidia geforce go 7300. Jeg avinstallerte nvidia drivers fra programmer og funksjoner og så ble alt feil. Alt på skjermen er i feil størrelse og det virker som om hele programvaren ble avinnstallert. Jeg har innstallert driveren som ble anbefalt fra produsenten men har fortsatt samme problem. Hjelp Forresten har jeg det samme problem som rapportert tidligere om at lagre som og andre dialoger fryser Endret 4. august 2009 av hard Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har du forsøkt å bruke forige versjon av driveren til skjermkortet? Lenke til kommentar
hard Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Har du forsøkt å bruke forige versjon av driveren til skjermkortet? Jeg vet ikke hvilken driver jeg hadde før. Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det finst som regel en oversikt over driverversjoner hos produsenten og mulighet til å laste ned. Selv har jeg rulla driveren tilbake et hakk på samme sted som man kan se etter oppdatering av drivere. Lenke til kommentar
hard Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Det finst som regel en oversikt over driverversjoner hos produsenten og mulighet til å laste ned. Selv har jeg rulla driveren tilbake et hakk på samme sted som man kan se etter oppdatering av drivere. Nei det var kun en driver som var i listen over riktige drivere til maskinen min på produsenten toshibas nettside. Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Litt søking på google hjelper på... pcpitstop.com Lenke til kommentar
hard Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Litt søking på google hjelper på... pcpitstop.com Nei på driver skannet til pcpitstop fikk jeg ikke opp noen driver til nvidia geforce go. og når jeg innstalerer den driveren som fungerte delvis fra nvidia.com har jeg fortsatt ikke riktig oppløsning og valgmuligheter selv om den driveren fungerte før. Hjelp Endret 6. august 2009 av hard Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Klikker du på linken så får du opp et ferdig søk med følgende driverversjoner: - 7.15.11.7948 - 7.15.11.7626 - 7.15.11.7597 - 7.15.11.7597 og videre nedover.... Link: PC Pitstop Skulle dette gå rett åt skogen så har du alltids oh store Softpedia som inneheld det meste. Skriv inn kva pc du har og vips... Link: Softpedia PS: Regner med at du har brukt cden som følger med skjermkortet. Endret 6. august 2009 av VroD01 Lenke til kommentar
hard Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Klikker du på linken så får du opp et ferdig søk med følgende driverversjoner: - 7.15.11.7948 - 7.15.11.7626 - 7.15.11.7597 - 7.15.11.7597 og videre nedover.... Link: PC Pitstop Skulle dette gå rett åt skogen så har du alltids oh store Softpedia som inneheld det meste. Skriv inn kva pc du har og vips... Link: Softpedia PS: Regner med at du har brukt cden som følger med skjermkortet. Hva mener du med cden som følger med? Hva kan den brukes til? Foresten når jeg prøver å downloade drivere på pitstop kommer det bare opp at jeg må skanne og det har jeg jo gjort. Endret 6. august 2009 av hard Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Følger som regel med en cd med drivere og programvare. Om det ikke fulgte med så er det fordi de har sluttet med det siste årene og heller oppfordrer til sikkerhetskopi. Funker denne driveren? Endret 7. august 2009 av VroD01 Lenke til kommentar
hard Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Følger som regel med en cd med drivere og programvare. Om det ikke fulgte med så er det fordi de har sluttet med det siste årene og heller oppfordrer til sikkerhetskopi. Funker denne driveren? Nei når jeg trykte setup og innstallasjonen av driveren begynte kom opp melding om at den ikke var kompatibel med maskinvaren . Forresten følgte det ikke med maskinvare til kortet. Kun en cd med microsoft works 8.5 lå i esken. jeg har også problem med autorun (se egen tråd). Endret 7. august 2009 av hard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå