cyclo Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Kredittkort for deg som vil støtte Linux. Les mer Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Støtte linux, jeg er med! =) Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Må.... HA DET KORTET!!! Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Enda et kredittkort? Tar heller donasjoner. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Enda et kredittkort? Tar heller donasjoner. Ja mye smartere å donere penger til Linux. Kredittkort burde egentlig ikke eksistert! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ennå et kort til kortstokken i lommeboken... Tanken er grei den, jeg er litt spent på hvor mye de vil tjene på det her. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 tja kanskje jeg skal gi en liten støtte til linux. frister og prøve linux på en eldre bærbar jeg ikke bruker noe særlig, bare for morro skyld. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 UMB? Universitetet for miljø og biovitenskap? Isåfall hvorfor bare tilgengelig i USA Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Nei. UMB som i UMB bank https://www.umb.com Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg er en stolt eier av et VISA-kort med Tux på Riktignok støtter jeg ikke Linux Foundation ved å bruke det, men jeg lagde det selv via en applikasjon i nettbanken min. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 @v3g4rd: Bilde? Ikke glem å fjern diverse tall og slikt før du poster om du gjør. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg er en stolt eier av et VISA-kort med Tux på Riktignok støtter jeg ikke Linux Foundation ved å bruke det, men jeg lagde det selv via en applikasjon i nettbanken min. Hvilken nettbank? Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 @v3g4rd: Bilde? Ikke glem å fjern diverse tall og slikt før du poster om du gjør. Takk for tipset, hehe Hvilken nettbank? Flekkefjord Sparebank. Antar det er flere enn dem som tilbyr denne tjenesten da Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 _Veldig_ stilig kort Vegard. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg tror jeg må undersøke med banken min nå... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kredittkort er djevelens skaperverk, må du ha et bilde av Tux på visakortet så finnes det en del banker som tilbyr deg å ha bilde på Visa kortet ditt slik som v3g4rd har Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 @v3g4rd: Bilde? Ikke glem å fjern diverse tall og slikt før du poster om du gjør. Takk for tipset, hehe Hvilken nettbank? Flekkefjord Sparebank. Antar det er flere enn dem som tilbyr denne tjenesten da Liker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå