Sitech Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Ser med avsky at Elkjøp som i mange år har nektet å være med på Hardwares prisguide, nå gjerne vil inn her med reklamer (se hardware.no). Grunnen til de ikke har vært med i prisguiden er jo selvfølgelig at allt de selger er dyrere enn de andre. Nei ta playstation reklamene vekk, å hold dere på kjøpesenterene, der dere kan lure folk som ikke har peiling på data. Btw sitat "Det er dummt å betale for mye" er jo en ganske god grunn til ikke å handle på elkjøp, spesiellt når det gjelder data produkter. Endret 4. august 2009 av Sitech Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Men er ikke den Acer'en de reklamerer for billigere enn alle andre da? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Frekke Elkjøp sniker seg inn på Hardware med Reklame... Hvorfor mener du de er frekke? Og hvorfor mener du de har sneket seg inn med reklame? Både reklameplass og prisguide er betalbare tjenester som butikk/annonsør betaler penger for. Derfor er ord som "sniker seg inn" og "frekke" totalt malplassert. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Enig med at slagordet "dumt å betale for mye" ikke passer for Elkjøp for da må man handle et annet sted for å innfri det. Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Smarting. HW.no selger reklameplass til alle som betaler. Du kan jo kjøpe plassen til Elkjøp du hvis du er så i mot det Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ja dumt og betale for mye når du kan bli rundlurt på elkjøp Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har ikke elkjøp prisgaranti på alt? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Kan jo også godt tenkes at Prisguide sin plattform ikke er kompatibel med Elkjøps og da må en implementering til som koster mer enn det smaker. Opplever Elkjøp som den billigste walk-in butikken, spesielt på partivarene. Lenke til kommentar
kingboy Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ser med avsky at Elkjøp som i mange år har nektet å være med på Hardwares prisguide, nå gjerne vil inn her med reklamer (se hardware.no). Grunnen til de ikke har vært med i prisguiden er jo selvfølgelig at allt de selger er dyrere enn de andre. Nei ta playstation reklamene vekk, å hold dere på kjøpesenterene, der dere kan lure folk som ikke har peiling på data. Btw sitat "Det er dummt å betale for mye" er jo en ganske god grunn til ikke å handle på elkjøp, spesiellt når det gjelder data produkter. Jaja..vi ser at absolutt alt er dyrere på elkjøp en de andre. Jeg tror du ikke vet om pris jeg. Og lær deg at et produkt kan være dyrere en en annen butikk, og samtidig også kan et annet produkt være billigere en de andre. Trenger ikke å si at alt er dyrere. Få det inn i hue ditt! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Det var da en merkelig ting å hisse seg opp over? Men men... jeg ser jo at du i en annen post viser "avsky" mot Posten også, fordi pakker kan ta lenger tid på å bli levert på grunn av helg og høytider Endret 5. august 2009 av Super8 Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jaja, greit å ha noe å irritere seg over. Selv tar jeg meg en bolle og teller til ti når jeg har det slik. Kanskje er Elkjøp frekke, og kanskje sniker de seg inn på diverse steder - men absolutt ikke når de kjøper og betaler for reklameplass. Kan anbefale bolle med sjokoladebiter til trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå