Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Frekke Elkjøp sniker seg inn på Hardware med Reklame...

Anbefalte innlegg

Ser med avsky at Elkjøp som i mange år har nektet å være med på Hardwares prisguide, nå gjerne vil inn her med reklamer (se hardware.no).

Grunnen til de ikke har vært med i prisguiden er jo selvfølgelig at allt de selger er dyrere enn de andre.

Nei ta playstation reklamene vekk, å hold dere på kjøpesenterene, der dere kan lure folk som ikke har peiling på data.

Btw sitat "Det er dummt å betale for mye" er jo en ganske god grunn til ikke å handle på elkjøp, spesiellt når det gjelder data produkter.

Endret av Sitech
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Frekke Elkjøp sniker seg inn på Hardware med Reklame...

Hvorfor mener du de er frekke? Og hvorfor mener du de har sneket seg inn med reklame?

Både reklameplass og prisguide er betalbare tjenester som butikk/annonsør betaler penger for. Derfor er ord som "sniker seg inn" og "frekke" totalt malplassert.

Lenke til kommentar
Ser med avsky at Elkjøp som i mange år har nektet å være med på Hardwares prisguide, nå gjerne vil inn her med reklamer (se hardware.no).

Grunnen til de ikke har vært med i prisguiden er jo selvfølgelig at allt de selger er dyrere enn de andre.

Nei ta playstation reklamene vekk, å hold dere på kjøpesenterene, der dere kan lure folk som ikke har peiling på data.

Btw sitat "Det er dummt å betale for mye" er jo en ganske god grunn til ikke å handle på elkjøp, spesiellt når det gjelder data produkter.

Jaja..vi ser at absolutt alt er dyrere på elkjøp en de andre. Jeg tror du ikke vet om pris jeg. Og lær deg at et produkt kan være dyrere en en annen butikk, og samtidig også kan et annet produkt være billigere en de andre. Trenger ikke å si at alt er dyrere.

Få det inn i hue ditt!

Lenke til kommentar

Jaja, greit å ha noe å irritere seg over. Selv tar jeg meg en bolle og teller til ti når jeg har det slik.

Kanskje er Elkjøp frekke, og kanskje sniker de seg inn på diverse steder - men absolutt ikke når de kjøper og betaler for reklameplass.

Kan anbefale bolle med sjokoladebiter til trådstarter.

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...