abene Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Lag en Linux-distribusjon med den webbaserte tjenesten SUSE Studio. Les mer Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hadde vært lurt å skrive i artikkelen at man trenger en invitasjon for å prøve/bruke tjenesten. Men det er uten tvil et interessant konsept. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg venter på invitasjon nå, er spent Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Høres spennende ut. Men vil ikke en slik tjeneste, spesielt utprøving via Flash, utgjøre en ganske stor belastning på serveren? Betyr det at det i så fall vil bli en betaltjeneste? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvor lenge må man vente på invite? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Er ikke dette noe liknende Slax f. eks har? Dette er vel mer avansert, spesielt dette med denne "test-tjenesten", og ut i fra det jeg leste så har man kansje litt større frihet her enn det man f. eks har med Slax Linux sitte system. Endret 4. august 2009 av Rockie Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvor lenge må man vente på invite? Noen som vet? Lenke til kommentar
MMM Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noe sier meg at du finner det ut etter hvert Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Høres spennende ut. Men vil ikke en slik tjeneste, spesielt utprøving via Flash, utgjøre en ganske stor belastning på serveren? Betyr det at det i så fall vil bli en betaltjeneste? Skal ikke se bort ifra at det blir gratis, for å gi verdi og et enkelt innsteg til SUSE og Novell sine tjenester og produkter. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har noen her fått invite enda? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det er bare å smøre seg med tålmodighet. Det sendes ut en del nye "invites" hver uke. Har du flaks, så får du snart. Har du uflaks så får du om noen måneder. Lenke til kommentar
youwish Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Har noen her fått invite enda? Ja, jeg fikk min i går. Jeg fikk min invite etter ca. 1 uke. Gled dere folkens! Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Fikk min invite for snart 2 uker siden (bare minutter etter jeg søkte). Utrolig morsom tjeneste, som har et kjempepotensiale! Venter spent på om andre distroer følger på med tilsvarende tjenester, drømmen måtte vært et "Debian studio" (Men "Ubuntu studio" kunne funket fint det også..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå