tfiska Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hei, Jeg har hjulpet en venn å bygge sin PC, verdien på ordren var ca 12500, da varene ble levert (07.07) bygget vi PC'en og fant ut at viften på skjermkortet ikke spann opp i hastighet, og maskinen hang seg/resatte seg etter få minutter. Skjermkortet ble sendt tilbake til butikken. De godtok retur og laget en ordre på nytt skjermkort den 14.07. Leveringsdato på denne har blitt flyttet mange ganger og nå er det leveringsdato usikker 17.08. Hvilke rettigheter har min venn? Hva er rimelig tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå