abene Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Chrome-data skal snart kunne synkroniseres mellom nettlesere. Les mer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvordan håndterer slike løsninger at man har forskjellige bokmerkesamlinger på forskjellige maskiner? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg tipper alt synkroniseres for hver bruker. Dvs. at hvis du ønsker ulik bokmerkesamling på jobbmaskina og hjemmemaskina så må du opprette to kontoer. Det blir sikkert mulig å synkronisere utvalgte filer mellom ulike brukere etter hvert. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 blir omtrent som google bookmarks tipper jeg http://www.google.com/bookmarks/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvordan håndterer slike løsninger at man har forskjellige bokmerkesamlinger på forskjellige maskiner? Til slikt har man Xmarks, www.xmarks.com Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Denne funksjonen har Opera hatt en stund. Funksjonen heter der Opera Link og lar deg synkronisere bokmerker, speed dial, surfehistorikk og mer mellom forskjellige maskiner. Du kan også logge deg på kontosiden med hvilken som helst pc og ha full tilgang til speed dial og bokmerker med mer. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Genialt, dette har vært det eneste jeg har savnet i Chrome. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Er Opera Link en integrert funksjon eller en utvidelse? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 alt i opera er vell intrigrert, bortsett fra de tåplige deskappletsa. jeg syntes det er merklig det ikke er en funksjon intrigrert i windows som lar deg synkronisere enkeltmapper med maskiner på nettverket eller på internett. hadde vært spessielt genialt med tanke på spill og savegames. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Er Opera Link en integrert funksjon eller en utvidelse? Ligger i Opera 9 og 10, les mer: http://www.opera.com/link/start/ Genialt om du har flere maskiner med Opera installert på, bruker Opera mini eller om du låner en maskin/nettcafe. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 problemet er at den synker alt tilhverandre. så om du har alle standard bokmerkene der når du synker så blir de synka til resten av opera browserne. eller om du er veldig lur og finner ut at du trenger bokmerkene dine hos en kamerat som har 1000 bokmerker.. så må du manuelt slette de fra din synk om du ikke vil ha dem. håper de lager systemet litt mere intligent så man får flere valg før den begynner å synke. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 jeg syntes det er merklig det ikke er en funksjon intrigrert i windows som lar deg synkronisere enkeltmapper med maskiner på nettverket eller på internett. hadde vært spessielt genialt med tanke på spill og savegames. Noen vil ha en Windows med "alt", mens andre vil ha så lite som mulig og så installere de ekstra-tingene de selv vil ha ... I sistnevnte kategori finner du Windows Live Mesh som gjør det du er ute etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Enda en funksjon som Opera har hatt i mer enn to år Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Firefox har dette gjennom mozilla weave. Og tidligere google browser sync Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Enda en funksjon som Opera har hatt i mer enn to år Og likevel er det nesten ingen som vet om det - eller som bryr seg om det. Har Opera - og/eller folkene som fronter det - et image-problem? edit: Eller er det andre (les: Google) som har et "reality distortion field" som gjør at det meste de foretar seg oppfattes som interessant og positivt? Endret 4. august 2009 av nebrewfoz Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) problemet er at den synker alt tilhverandre. så om du har alle standard bokmerkene der når du synker så blir de synka til resten av opera browserne. eller om du er veldig lur og finner ut at du trenger bokmerkene dine hos en kamerat som har 1000 bokmerker.. så må du manuelt slette de fra din synk om du ikke vil ha dem. håper de lager systemet litt mere intligent så man får flere valg før den begynner å synke. Uhm.. Skal du ha bokmerkene kan du logge inn og hente bokmerket- (ene) du vil ha. Har Opera - og/eller folkene som fronter det - et image-problem? edit: Eller er det andre (les: Google) som har et "reality distortion field" som gjør at det meste de foretar seg oppfattes som interessant og positivt? Hva mener du? Opera har funnet på like gode funksjoner som Google (og omvendt). Endret 4. august 2009 av Thor. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Enda en funksjon som Opera har hatt i mer enn to år Og likevel er det nesten ingen som vet om det - eller som bryr seg om det. Mange bryr seg tydeligvis, siden alle aper etter det Opera gjør. Har Opera - og/eller folkene som fronter det - et image-problem? Opera er et selvstendig firma som ikke kan pushe produktene sine gjennom monopoler o.l. De må faktisk jobbe for føden. Lenke til kommentar
Svish Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 alt i opera er vell intrigrert, bortsett fra de tåplige deskappletsa. jeg syntes det er merklig det ikke er en funksjon intrigrert i windows som lar deg synkronisere enkeltmapper med maskiner på nettverket eller på internett. hadde vært spessielt genialt med tanke på spill og savegames. Live Mesh er en mulighet som nevnt her ja, men personlig så foretrakk jeg DropBox: http://wiki.getdropbox.com/TipsAndTricks/SyncGamesFolder Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeez. Enda en "hvem var først ute"-tråd. Både Foxmarks(Xmarks) og Google Browser Sync er noe som eksisterte lenge før Opera fikk det innebygd. Og sjokknyheter for Opera-fanbois: Opera var heller ikke først ute med tabs, selv om mange liker å tro det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det virker som Operabrukere alltid har et markeringsbehov. Selv bruker jeg Chrome, Firefox, Safari4(ingen før), IE og Opera, men Opera er den jeg opplever mest problemer ift. Chrome og Firefox som jeg bruker mest. Nå har jeg ikke prøvd Opera siden v9.23/63(?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå