Gjest dilemma Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hei igjenn. For noen måneder siden startet jeg denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1094658&st=0 . Kort oppsumert- Gutt i starten av 20 årene liker jente, men har strengt tatt ingen erfaring med sex. Trang forhud + selvtilitt som ødela, også etter ett par totalt misslykkede sex forsøk. Ville ha mer erfaring for ikke å skuffe dama kort fortalt. Mye har skjedd siden den tid. Turen opp til trondheim var helt fantastisk, alt gikk på skinner. Mange turer senere og vi er nå kjærester. Vi har tilbragt store deler av sommeren sammen og vi har det utrolig bra sammen. Dette er et forhold jeg virkelig vil satse på, det vil helt klart hun også. Nå kommer da problemet jeg har. Det er ett utrolig irriterende/unødvendig (vet ikke hva jeg skal si) problem. Argh!! blir så irritert over det, at jeg i det hele tatt tenker på det. Allikevel gjør jeg det, i hovedsak når vi ikke er sammen. Greia er at hun er min første virkelige sexpartner, og dette forholdet kan jeg se for meg vare i lang lang tid. Noe som gjør meg veldig glad. Jeg føler allikevel at jeg går/har gått glipp av noe. Ikke fått sprelt fra meg om du vil, for å finne ut hvordan ting er. Hvordan kan jeg vite at dette er bra når jeg ikke kan sammenligne med noe på en måte. Dette plager meg. Det blir spesielt tydelig når andre og ikke minst dama forteller om tidligere erfaringer. Type morsome steder og diverse småting man gjerne snakker om når man først snakker om sex. Da føler jeg meg utrolig teit og utenfor. Føler meg som gutten som ikke ble innvitert til den ville festen alle snakker om dagen derpå. Før jeg dro opp leste jeg alt jeg kunne og så filmer om spesielt fingring og slikke teknikker. Noe jeg, om jeg får si det selv, var veldig flink til fra første stund. Mange av de beste rådene og teknikkene fikk jeg fra brukere her på forumet, takk! Selve samleiet gikk også uten problemer. Jeg tilfredstiller henne med andre ord. Så dama tror at jeg er veldig erfaren og har fått det intrykket at jeg var veldig populær med damene før. Så har viklet meg inn i endel løgner om tidligere erfaringer og erobringer om du vil. Det er dog ikke problemet. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler dette er noe som kan tære på forholdet, at jeg kan ødelegge dette fantastiske forholdet for noe sånt. Utroskap er det styggeste jeg vet om, og tror ikke jeg har samvittighet til å gå gjennomføre det. Noen ganger tenker jeg nesten nå går jeg på byen og ligger med noen, og snakker aldri om det igjenn. Tenker ganske fort etter at nei det går ikke, vil ikke gjøre det mot henne. Ville nok hatt ekstremt dårlig samvittighet, som igjenn kan tære på forholdet. Blir nesten frustrert av dette, dritt problem! For jeg vet dette er janta jeg virkelig vil være sammen med, truffet foreldre etc.. Tenker som regel ikke sånn når vi er sammen, men ligger ofte i bakhodet. Noen vennlige visdomsord og råd vil bli satt veldig pris på. Hilsen forelsket gutt med ett drittproblem. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Enten så kan du være fornøyd med det du har fått, eller så får du bare gjøre det slutt og heller "have fun" og (mest sannsynlig) angre etterpå. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Dette er et luksusproblem som mange sliter med. Grunnen til at jeg sier det er et luksusproblem er at hvis sexlivet deres er bra, hvorfor skal du trenge å ha noe å sammenligne med? Av erfaring vil jeg si at sex med en regelmessig partner er mye bedre enn ONS, etter som dere har lært hverandre å kjenne, og lært hva dere liker. Et ONS kan som regel ikke kunne nå opp til det nivået. Ser du for deg at dette blir et forhold som varer lenge, OG at sexen er bra, ser jeg ingen grunn til å måtte sammenligne med noen. Det kommer bare til å ødelegge. Både samvittigheten din, og sexlivet deres. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Bruk dama til å gjøre alle de morsomme tingene, og ha en regel om at dere ikke snakker om tidligere seksuelle erfaringer. Gresset er absolutt ikke grønnere på den andre siden, så fra deg den tanken med engang. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Tusen takk for svarene, var nøyaktig dette jeg trengte å høre. Føler meg faktisk bedre nå Dette er virkelig et forhold jeg skal pleie, håper og tror virkelig dette er det store Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Kjæresten min er min første og eneste, og for å si det slik: jeg har aldri angret for at det har blitt slik. Det er rett og slett hva man gjør det til slik, det er fullt mulig å ha det moro, og jeg synes egentlig bare det er ekstra spennende å kunne eksperimentere med den jeg er glad i for første gang. Det gir det faktisk en ekstra piff. Førstegangen-opplevelser med hva det nå måtte være trenger ikke å være kjedelige eller dårlige, heller tvert i mot. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Kjæresten min har hatt 2 partnere før meg, kjip sex i misjonæren et par ganger i tidlige ungdomsår, så man kan si at han ikke har opplevd så mye. Jeg derimot, har hatt en del flere partnere, gjort det jeg har hatt lyst til, utforsket og "opplevd". Han tenker ikke på at jeg har hatt flere partnere og alt jeg har gjort som noe negativt i det hele tatt, men ser på det som noe posivit - han får leve ut de fleste fantasier, får oppleve "alt" han har lyst til med meg. Slike tanker kan kanskje hjelpe for deg også? Det forutsetter kanskje at du er flink til å fortelle/vise hva du har lyst å prøve, og at hun ikke "briefer" med sine erfaringer. Jeg tror også at det kunne hatt noe for seg å fortelle henne at du ikke er så erfaren som du har latt det virke som om dette forholdet blir/er seriøst, men det får du avgjøre selv - man har jo egentlig ikke noe med den andres seksuelle fortid, men du har jo ikke vært helt ærlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå