EinarEriksen Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det er konseptet bak en ny, norsk SMS-tjeneste på internett. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Dette høres for godt ut til å være sant. Hvordan har Stian tenkt til å finansiere SMSene? Hvem gidder å betale for å reklamere for gratis varer? Vil det bli nok reklame til at butikken går rundt eller blir dette en døgnflue? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Meld deg på vårt gratis sølv medlemskap for å sende gratis sms og motta tilbud om gratis produkter og tjenester innen reiseliv, underholdning, uteliv, trening og mye mer. Formidlingen skjer via sms så du til en hver tid er oppdatert om gjeldende gratistilbud. Du kan når som helst melde deg ut. http://jesms.no/privat/registrer/solvmedlem/ Kanskje det koster penger å motta denne meldingen? Eller er alt helt gratis også vil han tjene penger på reklamen butikkene som benytter seg av Jesms får? Edit: Her står det hvordan de tjener penger: http://jesms.no/bedrift/ Endret 4. august 2009 av Kris Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Er det bare meg eller så hjemmesiden veldig "djuice" ut? ^_^ Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Er det bare meg eller så hjemmesiden veldig "djuice" ut? ^_^ Akkurat det tenkte jeg og når jeg så det på forsiden på tek.no. SMS er så billig for tiden at det her er noe jeg står over. Dessuten sender jeg gratis via sider som feks tlf.no (greit, de inneholder reklame). Endret 4. august 2009 av LaStrada Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Regner nok at det blir døgnflue, blir vanskelig å få med annonsører som er villige til å betale for gildet. Men har ihvertfall registrert meg, så jeg heller melde tilbake her om de klarer å få det til med gode tilbud. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Lyst å prøve ut dette, men er alltid skeptisk til slikt. Vist det er slik at om jeg en gang finner ut at jeg ikke vil være med mer, kan jeg da "avbestille/avmelde" meg fra tjenesten og ikke få noen som helst tilbud pr. sms mer. Kan jeg forsikre meg om at han ikke selger nummerlistene til f.eks Ellos (bare for å ta et eksempel), slik at Ellos begynner å sende meg sms med reklame ? Syns konseptet er genialt, om han får det til å funke .. EDIT: Leser nå fra registreringssiden følgende: Sølvmedlemskap er kostnadsfritt og du kan når som helst melde deg ut. Jesms driver ikke med spam! De sms du blir tilsendt er utelukkende med tilbud om gratis produkter eller tjenester. informasjonen du oppgir blir ikke oppgitt til tredjepart. Da tar jeg sjangsen Endret 4. august 2009 av Solsviken Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 KillBill Student gikk jo konkurs nettopp pga dette, ingen som ville finansiere abonnementene. Det var dog litt mer enn bare sms som var inkludert i abonnementet. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Nå er jo dette ikke et abonnement, det var vel KillBill... Dette er vel bare en innlogging og sende sms fra nettet ? Endret 4. august 2009 av Solsviken Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Nå er jo dette ikke et abonnement, det var vel KillBill...Dette er vel bare en innlogging og sende sms fra nettet ? Ja, det er klart. Blir litt feil å sammenligne et mobilabonement med en nettjeneste for sending av SMS og mottak av reklame og tilbud... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Men så tror jeg egentlig mer på det konseptet siden folk ikke har mulighet til å gå bananas med sms med tanke på begrensningene med kun 1 sms per person hver 3 time og maks 2 sms til deg selv om dagen. Lenke til kommentar
oberon Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det er konseptet bak en ny, norsk SMS-tjeneste på internett. Les mer Herregud, nok et forsøk på å tjene penger på uvitende forbrukere. Skulle gjerne erklært "Short Message Services" for død, og ønske velkommen til "Push Mail". Nesten gratis, og 100% gratis i WI-FI soner. At sms og mms har overlevd så lenge, illustrerer hvor godtroende vi forbrukere er. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Noe av fordelen med SMS ER nettopp at det koster en liten sum å sende hver melding. Epost er stort sett ødelagt av spam og faenskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg