Gå til innhold

Rød ring rundt power-knappen

Silfsurf

Anbefalte innlegg

Hmm, mens jeg drev og spilte Bioshock, så tenkte jeg jeg skulle flytte litt på xboxen. Mens jeg gjorde det skjedde det plutselig noe rart. Det kom en rød ring rundt power-knappen i stedet for grønn, og hele konsollen bare slo seg av. Jeg var målløs, hva kan ha skjedd? Jeg starta opp maskinen, og igjen så fikk den en rød ring mens jeg drev og flytta litt på konsollen :/. Maskinen går greit nå egentlig, men hva kunne ha vært grunnen for at jeg fikk den såkalte "red ring"? Bare håper det ikke skjer igjen =/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En hel rød ring mener jeg er videofeil, dvs. at xboxen ikke kan sende videosignaler til tven. Man skal ALDRI, jeg gjentar ALDRI flytte xboxen mens den er på. Å gjøre det kan føre til ødelagte spill og om man skulle være virkelig uheldig så kan jo harddisken ta kvelden. At en xbox-harddisk tar kvelden er jeg derimot sikker på at er innenfor kategorien "i værste fall". Men å skrape opp spilldisker er altfor enkelt når man flytter konsollen under bruk.

Lenke til kommentar
Det er en feilmelding som sier: En av kablene bak på xboxen er ikke skikkelig i, fiks det!

Ahh, det kan stemme, det! For etter ta xboxen hadde slått seg av for andre gang så var strømledningen litt løs. Det var kanskje derfor? Må si jeg ble litt engstelig. Vil da ikke at xboxen plutselig tar kvelden for godt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...