Silfsurf Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hmm, mens jeg drev og spilte Bioshock, så tenkte jeg jeg skulle flytte litt på xboxen. Mens jeg gjorde det skjedde det plutselig noe rart. Det kom en rød ring rundt power-knappen i stedet for grønn, og hele konsollen bare slo seg av. Jeg var målløs, hva kan ha skjedd? Jeg starta opp maskinen, og igjen så fikk den en rød ring mens jeg drev og flytta litt på konsollen :/. Maskinen går greit nå egentlig, men hva kunne ha vært grunnen for at jeg fikk den såkalte "red ring"? Bare håper det ikke skjer igjen =/ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det er en feilmelding som sier: En av kablene bak på xboxen er ikke skikkelig i, fiks det! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 En hel rød ring mener jeg er videofeil, dvs. at xboxen ikke kan sende videosignaler til tven. Man skal ALDRI, jeg gjentar ALDRI flytte xboxen mens den er på. Å gjøre det kan føre til ødelagte spill og om man skulle være virkelig uheldig så kan jo harddisken ta kvelden. At en xbox-harddisk tar kvelden er jeg derimot sikker på at er innenfor kategorien "i værste fall". Men å skrape opp spilldisker er altfor enkelt når man flytter konsollen under bruk. Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Det er en feilmelding som sier: En av kablene bak på xboxen er ikke skikkelig i, fiks det! Ahh, det kan stemme, det! For etter ta xboxen hadde slått seg av for andre gang så var strømledningen litt løs. Det var kanskje derfor? Må si jeg ble litt engstelig. Vil da ikke at xboxen plutselig tar kvelden for godt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 En hel rød ring betyr det ja, mens 3/4 (aka red ring of death) ring betyr at den har tatt kvelden, noe jeg tar nå. God natt! Lenke til kommentar
frikkflix Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Du må aldri flytte på xboxen mens et spille er i gang! Just warn you Lenke til kommentar
Tulelgeit Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 3 / 4 røde lys = maskinfeil eller at strømadapteren ikke fungerer / løse kabler til strømadapteret (dog, maskinfeil er den vanligste årsaken ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå