Hoggert Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hei jeg tenkte jeg skulle kjøpe noen karbohydrater eller noe som skal brukes når du trener styrke for å holde ut lengre. Jeg trener 6 dager i uka (4 ganger kampsport og 3 ganger styrke), så jeg har stort behov for energi. Jeg leter etter noe som jeg ikke legger på meg av. Gikk litt på "waximaize" en liten periode, så jeg fikk ikke helt "forsket" det. Er det noen som vet om eller har prøvd noe som kan være bedre? Eller er waximaize tingen? Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Waximaze er bare vanlig maisstivelse, altså simple karbohydrater. Stort sett så duger det med et par frukt, en proteinshake + litt olje (helst mct olje) før trening for å få en god energi. Du kan og prøve Nitro Fuel, som er beregnet nettopp på å få energi før trening: http://www.x-life.no/ds_product_info.php/products_id/375 Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Et par bananer før trening funker stort sett for de fleste. Er i alle fall ikke noe dårligere løsning enn carbo fuel og alle disse tingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå