Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Redd for kjæresten :(

Gjest ElskerKjæresten

Anbefalte innlegg

Gjest ElskerKjæresten

Kjæresten har opplevd mye dritt med de forrige han har vært sammen med. Han har blitt preget av dette, men sier han takler sånt selv. Jeg skulle egentlig legge meg i godt humør, men så begynte han å vise en depressiv side. Jeg prøvde å snakke med han (PÅ MSN), og han forandret plutselig helt humør og holdning.

Jeg: Er du sur på meg eller noe?

Han: Kan snakke med deg imorgen, så kan jeg forklare alt

Jeg: Greit. Natta da.

Han: Heh. Natta ja. Heheh

Jeg: ?

Han: Sov godt ja.. jeg skal dra snart. Snx

Jeg: Dra hvor?

Han: Hadebra. Det merker du imorgen.

Jeg. Hvor skal du? Vær så snill, får ikke sove når du sier sånn

Han: (navn på fetter).. (bosted til fetter)

Jeg: Okei.. kos deg da, så snakkes vi

(JEG LOGGER AV, men logger på igjen når jeg innser at jeg ikke får sove, da er det èn frakoblet melding fra han)

Han: Nei

----------------------

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!! Har sendt sms til han, men han svarer ikke. Spurte en venn om råd, men han sa jeg skulle vente med å ta mer kontakt til imorgen. Jeg gråter og skjelver, men får ikke sove. Tenkte å se en film og vente til det kommer noe svar fra han (han skal jo på jobb imorgen, så kanskje han har fått roet tankene litt).

Hjelp :'(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du ingen som helst anelse hvorfor han oppfører seg sånn? virker jo veldig merkelig.. og hva er det spesifikt du snakker om når du sier han har opplevd dritt fra tidligere forhold?

det virker som om han er sint på deg for ett eller annet, men det kan og være at det er han selv som er problemet. at han at han føler han ikke fortjener deg eller noe sånn. vanskelig å si når jeg vet så lite om situasjonen..

Lenke til kommentar
Gjest ElskerKjæresten

Sender melding til moren nå.

"Hei, det er (mitt navn). Bare lurer på om (hans navn) er hjemme? Beklager at jeg forstyrrer. God natt."

Er det OK å skrive? Forholdet er ganske nytt, så er ikke så veldig godt kjent med familien hans enda.

Lenke til kommentar
Sender melding til moren nå.

"Hei, det er (mitt navn). Bare lurer på om (hans navn) er hjemme? Beklager at jeg forstyrrer. God natt."

Er det OK å skrive? Forholdet er ganske nytt, så er ikke så veldig godt kjent med familien hans enda.

Det å komme frem at du er urolig for han, ellers vil det mest sannsynlig ikke bli noen respons, etter min subjektive mening

Lenke til kommentar
Gjest ElskerKjæresten

GLADMELDING:

Moren svarte: "Han sover."

Det skal jeg også prøve å gjøre nå..

Takk for svarene, btw!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...