OleAlexanderK Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Hveteaks... Fyr laus! Lenke til kommentar
myrk Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 liker ideen. Synes at ting ble veldig lyst, kansje bildet ville bli mer behagelig å se på viss det var litt mørkere. Kansje også øke kontrasten litt. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Liker bildene i seg selv. Syntes Ikke verken de er for lyse eller har for lite kontraster. Rammen din er derimot ikke særlig passende etter min mening... Endret 4. august 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
arela Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Plutselig raste tiden 40 år tilbake, og til dengang skikkelig musikk ble spilt. Takk for påminnelsen i form av et tøft oppsett. Ikke storfan av ramma jeg heller Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 4. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Plutselig raste tiden 40 år tilbake, og til dengang skikkelig musikk ble spilt. Takk for påminnelsen i form av et tøft oppsett.Ikke storfan av ramma jeg heller Å fått opplevd den tiden da musikk ble spilt, for en drøm! Takk for fin kritikk En enkel svart ramme eller? Mvh. Ole Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg ville ikke hatt ramme i det heletatt, og hvis ddu skulel sette opp bilder i lag, ville jeg hat en hvit tynn strek mellom to av de beste og presentert dem slik.. Bildene var fine for seg Skulle heller ha sett dem større.. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg ville ikke hatt ramme i det heletatt, og hvis ddu skulel sette opp bilder i lag, ville jeg hat en hvit tynn strek mellom to av de beste og presentert dem slik.. Bildene var fine for seg Skulle heller ha sett dem større.. +1 samme tenkte jeg! Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 6. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Jeg ville ikke hatt ramme i det heletatt, og hvis ddu skulel sette opp bilder i lag, ville jeg hat en hvit tynn strek mellom to av de beste og presentert dem slik.. Bildene var fine for seg Skulle heller ha sett dem større.. +1 samme tenkte jeg! Takk for tipset. Mvh. Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå