Scriptgutten Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg leste litt rundt på nettet og fant noen tråder der folk snakker om at man kan forvente at pingen blir høyere på en ADSL 2+ linje enn på en vanlig ADSL-linje, selvom man bruker samme leverandør. Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte det? Jeg synes det høres veldig rart ut, i teorien burde vel pingen blitt den samme minus noen mikrosekunder fordi hver pakke blir sendt litt raskere over linjen. Det er nevnt noe om "interleaving" som jeg ikke vet helt hva er, men går det kanskje an å aktivere og deaktivere det? Her er noen linker: http://forums.whirlpool.net.au/forum-repli...cfm/655627.html http://forums.whirlpool.net.au/forum-repli...cfm/968332.html Jeg har for tiden en 4000/400kbit-linje, men jeg ser at de har begynt å tilby ADSL 2+ der jeg bor, og siden det bare er et par kroner ekstra i måneden så sier jeg ikke nei til 20/1Mbit da jeg synes 400kbit ut begynner å bli litt lite. Men hvis det er sånn at pingen kanskje blir høyere så lurer jeg på om jeg kanskje bare skal holde meg til det jeg har. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Gikk ned i ping når jeg gikk fra Adsl til Adsl2+ i sin tid. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Merket ikke noen endringer på dette når jeg byttet, tror ikke det er store forskjellen på ADSL og ADSL2+ når det gjelder ping. Det er mest forskjell på ping på SHDSL og ADSL. Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Oki, det er flott. Da tror jeg at jeg skal oppgradere snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå