Gjest Lurer.. Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Har fått en slags ''ball'' på balla. Ca 1 cm i diameter, ser ut som at den henger littegranne fast i den ene balla da jeg prøver å dytte på den så går den ingen vei men gjør vondt. Det jeg da lurer på er hva fan dette er for noe, er ikke noe særlig hypp på å gå til gynikolog - med mindre det er noe uberalvorlig. Forslag?! Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Har fått en slags ''ball'' på balla. Ca 1 cm i diameter, ser ut som at den henger littegranne fast i den ene balla da jeg prøver å dytte på den så går den ingen vei men gjør vondt. Det jeg da lurer på er hva fan dette er for noe, er ikke noe særlig hypp på å gå til gynikolog - med mindre det er noe uberalvorlig. Forslag?! Lege!!! Var nettop hos legen med min balle og fant ut at det bare var en liten betennelse. Sjekk det ut med legen om hva det kan være. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Altså.. Lege eller gynik.? Mindre hypp på at fastlegen min skal rote down sters Men leste litt rundt, kunne vist bare være oppsamling av blod\sædceller? Skal jo litt til for å få kreft^^ Lenke til kommentar
Danko Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det kan sikkert vært mye rart, men høres nesten ut som du har fått en cyste av noe slag. Går du til legen vil han sannsynligvis åpne den og klemme ut guffa inni der, og muligens gi deg noe antibiotika dersom han anser dette for nødvendig. HOWEVER; for de som ikke liker å gå til legen så kan du selv finne ei nål e.l., stikke hull på den og klemme ut all skiten. \o/ (såfremt det ikke er en kreftsvulst eller lignende da, mmh) Lenke til kommentar
Grand Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Er vell bedere å presse seg til legen å være litt flau i 20 min, enn å være sin egen lege. Du er nok ikke den første pasienten hans som han er i buksa på. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Og hvis det faktisk _er_ det værst tenkelige scenarioet, så er det viktig å få så raskt behandling som mulig. Det kan bety forskjellen på å bare miste en testikkel, og å miste begge, eller noe enda værre. Kom deg til legen. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Kom deg til legen, ballepesten er ikke noe man vil ha.. du vil sikkert leve med 2 av dem litt lenger Jeg sier ikke at det er stor sannsynlig het at det er kreft, men du burde skjekke det! Edit : se, jeg skrev "sannsynlig het" , velger å tro at en admin har hatt det morro med å legge inn leifer til meg Endret 4. august 2009 av blaxtro Lenke til kommentar
Dr.Sheldon Cooper Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Er ikke bare sånn bitestikkel da? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Nå, små gutter og jenter - prøv å hold en seriøs tone. Dette kan være en alvorlig sak. Et innlegg fjernet - OT-baren er den veien -> Endret 4. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Reaksjoner på moderering skjer på PM til moderator som utførte handlingen, eller dersom reaksjonen er på generelt grunnlag i tilbakemeldingsforumet. Slikt skal ikke tas i selve tråden, da det er off-topic og et brudd på retningslinjene. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Gjest lurer ennå =p Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Er ikke bare sånn bitestikkel da? Hva er det? Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Med en kul på en cm, er det neppe en infeksjon, da hadde du hatt en god del andre symtomer (og neppe vært i stand til å kvie deg for lege). For meg høres det ut som du har noe som kalles spermatocele. Spermatocele er cystedannelser (væskefylte hulrom) lokalisert til bitestikkelen i pungen. Spermatocele gir sjelden symptomer. Man oppdager ofte kulen selv ved tilfeldighet. Størrelsen varierer, kulen er i gjennomsnitt 1 cm i diameter. Mange søker lege pga engstelse for at dette kan være kreft. Tilstanden er hyppig hos voksne menn Tilstanden krever ingen behandling Har dette sjøl, og merker ikke en dritt til det (bortsett fra at det kan kjennes som jeg har tre baller). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå