gusfre Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Er det normalt at en athlon t-bird 1400mhz ligger jevnt på 77 grader ved vanlig bruk? Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Vist du har en kjøleribbe du sitter å blåser på så :smile: stikk inn på http://www.microplex.no og få deg noe skikkeli kjøling!!! 60 grader er M A X ! Men jeg vil anbefale 50 grader for et langt liv :smile: Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 70 GRADER?? Lite tips... Sjekk at det ikke ligger en ledning inni vifta og blokker... Høyeste jeg har hatt med MIN prosessor er 63 grader, og da var romtemperaturen på nærmere 50.. ikke gøy med luftkjøling da... Ved kraftig bruk ligger tempen vanligvis under 50, med en kjølemester til 116 spenn.. Har du betalt mer for kjølinga di, da er det bare en ting å gjøre: Spring i sirkler og riv deg i håret, mens du gauler "Hjeeelp! Jeg har blitt rana!!!" Men... Ta en kikk på Alpha sine ribber, og evt. en delta-vifte... eller en Silverado.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå